În ultimii ani, ba războiul, ba pandemia a lovit dur în HoReCa. Ne-a fost mai greu să primim oaspeți de peste hotare, am avut mai puțin bani să mergem noi singuri la restaurante și hotele, am avut alte priorități și alte dureri.

În calitatea mea de conducătoare a unei companii de digital marketing, țin să vă amintesc câteva lucruri relevante pe care să puneți accent ca afaceri din HoReCa:

1. Amintiți-le clienților despre serviciile și produsele voastre, într-o manieră friendly, astfel încât să îi convingeți să revină acolo unde au rămas gusturi, senzații și amintiri… Nu prea dur, fără agresivitate, dar cu o poveste ce ar trezi emoții și obișnuințe un pic adormite.

2. Oferiți-le clienților promoții și reduceri bine țintite, astfel încât să-i reFidelizați. Un punct important este să le oferiți senzația de siguranță în local. De exemplu, faptul că am învățat să trăim cu amenințarea COVID-ului, nu-l face să dispară ca… prin magie. Securitatea contează.

3. Investiți în promovare pe social media și fiți gata să primiți feedback și să răspundeți la întrebările care survin, acest lucru vă va garanta încrederea clienților. De fapt, acest punct ar fi trebuit să fie deja implementat, daaaar… măcar acum, măcar în fața noului val de întrebări, solicitări și doleanțe!

4. Regândiți și păstrați conceptul de take away și delivery, acestea vor fi utile încă mult timp de acum încolo. De fapt, a trecut suficient timp pentru ca noile obișnuințe să se fi înrădăcinat binișor în viața oamenilor, deci livrarea în condiții avantajoase rămâne a fi un mare plus.

Distribuie articolul: