Cea mai afectată industrie în timpul pandemiei COVID-19 rămâne a fi cea a ospitalității. Respectând reguli stricte de igienă și distanțare socială, cafenelele și restaurantele din Moldova își dau acum o nouă șansă. Revenirea lor la condițiile obișnuite și, nemijlocit, la vânzări pe timp de criză este destul de dificilă. Pentru a contribui la menținerea și dezvoltarea afacerilor locale, METRO întreprinde mai multe acțiuni de susținere a industriei.

O zi dedicată partenerilor

Tradițional, pentru al 5-lea an consecutiv, compania celebrează în data de 13 octombrie „Ziua Afacerii Tale” – o zi dedicată partenerilor săi, în toate cele 24 de țări în care METRO Cash & Carry operează. Fie că vorbim despre un restaurant preferat de lângă casă, o cafenea mică la colț de stradă sau magazinul din cartier, afacerile independente aduc valoare societății în fiecare zi. Pentru a susține aceste inițiative, în 2016, METRO a lansat „Ziua Afacerii Tale” cu scopul de a sărbători în mod special activitatea antreprenorilor.

Serghei Martînov, director general, METRO Moldova: „În ultimele luni înfruntăm adevărate provocări, de aceea vrem să ne exprimăm susținerea noastră și să încurajăm  afacerile din domeniu să treacă prin această perioadă critică mai ușor. Pentru a celebra afacerile locale, în acest an, METRO a decis să ofere fiecărui angajat câte 400 de lei pentru a savura împreună cu familia bucatele preferate, preparate de restaurantele și cafenelele partenere. Îndemnăm și publicul larg să se alăture demersului nostru și, în ziua de 13 octombrie, de Ziua Afacerii Tale, să viziteze localurile preferate sau să comande online, respectând măsurile de siguranță. Această acțiune reprezintă manifestul echipei METRO, prin care ne exprimăm recunoștința pentru contribuția pe care industria HoReCa o aduce comunității în fiecare zi și reconfirmăm promisiunea de brand „Succesul tău este afacerea noastră”. În același timp, este o oportunitate de a mulțumi colegilor, care în perioade complicate sunt alături de clienții noștri, contribuind la crearea unui mediu plăcut și sigur pentru cumpărături.”

Angajații, încurajați să viziteze localuri sau să comande online

METRO a demonstrat în repetate rânduri că este un partener de încredere pentru industria HoReCa din Moldova, furnizând soluții necesare, servicii utile și produse de calitate, pentru ca afacerile locale să urmeze un traseu de dezvoltare progresiv. În pofida condițiilor dificile create de pandemie, în 2020, de „Ziua Afacerii Tale”, METRO îi încurajează și le oferă posibilitatea tuturor celor 90.000 de angajați la nivel global să se alăture voluntar acestei inițiative. Astfel, cu susținerea METRO, în perioada 9-13 octombrie, ei vor vizita localurile sau vor comanda online din bucatele lor.

Posibilități de creștere a notorietății online

De asemenea, vizibilitatea afacerilor în rândul consumatorilor este un pilon important în dezvoltarea businessurilor locale. Iată de ce METRO le oferă afacerilor din industria HoReCa și posibilități de creștere a notorietății online – acces la Google Maps printr-un cont verificat Google My Business.

METRO – #RămânemAproape!

METRO este unul dintre liderii internaționali în domeniul vânzărilor en-gros, cu un sortiment de produse alimentare și nealimentare care deservește clienți din industria HoReCa și revânzatori. La nivel global, METRO deservește peste 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături în unul dintre magazinele sale de format mare, să comande online și să își colecteze cumpărăturile la magazin sau să le fie livrate. METRO susține competitivitatea întreprinzătorilor cu soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală din comerțul cu amănuntul și sectorul ospitalier. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO deține primul loc în indicatorul Sustenabilității Dow Jones, în industria comercializării produselor alimentare. Compania operează în 34 de țări și angajează peste 100.000 de oameni în întreaga lume. În anul financiar 2018/19, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de 27,1 miliarde EUR. În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având trei magazine, cu peste 25000 de articole în fiecare magazine și peste 600 de angajați. Pentru mai multe informații, vizitați METRO.md.

P