Deschis inițial în 2011, cel mai mare salon de ochelari din Republica Moldova a făcut un refresh la design, iar acum este mai modern și mai primitor. Felicia Optic Center s-a redeschis cu un nou aspect, ornamente și imprimeuri geometrice moderne, dar și cu noi colecții de rame, ochelari de soare sau lentile, gata să te cucerească.  

Pauza necesară… de refresh

Felicia Optic Center este un reper la capitolul stil pe piața de la noi, iar loc de mai bine mereu există, cred fondatorii conceptului. Astfel, o echipă de profesioniști a lucrat la un nou aspect, păstrând identitatea prin care s-a remarcat salonul: nuanța albă din interior a devenit gri, s-a păstrat live-ul clasic – culoarea oficială a salonului, iar peretele principal are acum ornamente și imprimeuri geometrice. Astfel, după o perioadă de câteva luni, Felicia Optic Center își poate găzdui oaspeții într-un spațiu mai modern și mai stilat.

Ochelarii – ultimul retuș la capitolul stil

În cei 9 ani de când este pe piață, salonul a fost vizitat de editori de modă și stiliști cu renume mondial: Maria Kolosova de la Harper Bazaar sau Julia Pelipas, director de modă Vogue Ucraina. Felicia Optic Center a introdus tradiția de a combina prezentările colecțiilor noi cu prezența unui stilist cunoscut, însă nu doar la ocazii speciale. Un expert în stil este prezent timp de câteva zile în salon, cu posibilitatea de înscriere preventivă. Orice doritor poate beneficia de o consultație personală, iar stilistul, alături de optometrist, vă ajută să alegeți rama sau ochelarii care vi se potrivesc cel mai bine.

La zi cu noutățile brandurilor

„Am păstrat nuanța care este semnătura salonului. Sperăm ca noua imagine de interior să fie apreciată și plăcută ochiului. În ceea ce privește colecțiile, de la deschiderea Felicia Optic Center, am obișnuit publicul cu două colecții noi pe an. Ținem pulsul permanent pe noutățile pe care le prezintă brandurile și le aducem cu dedicație pentru cei care le așteaptă. Acum lucrăm la o campanie de comunicare inedită și la decorarea vitrinelor într-un mod cât mai atractiv și deosebit”, a menționat Lucia Berdos, fondatoarea salonului.

Aceeași echipă primitoare

Pauza de refresh nu a avut vreun efect asupra schimbării conceptului de deservire a clienților. Schimbările resimțite sunt urmare a stării din întreaga lume. Echipa de consultanți și specialiști este la fel de prietenoasă, dar păstrează distanța, dezinfectează frecvent ochelarii și aparatul pentru verificarea vederii. Un medic optometrist calificat este disponibil pentru consultații, iar consultanții sunt echipați cu toată informația despre produse.

Abordare individuală

Cele mai noi colecții nouă de ochelari sunt deja la vitrină. Branduri celebre, precum Tom Ford, Victoria Beckham, Chloe, Lacoste, Ferragamo, Emilio Pucci sau Zegna sunt la dispoziția vizitatorilor. În salon găsești branduri, ochelari și rame pentru toate bugetele, iar vestea bună este că acestea pot fi achitate și în rate. Felicia Optic Center a integrat mai multe sisteme de plată, așa ca orice client să-și poată achita achiziția mult-dorită. Te-am intrigat suficient? Ești așteptat la Felicia Optic Center.

P