E posibil să stai acasă cu familia, să faci o activitate cu cei mici, iar factura la electricitate să fie achitată în mai puțin de 2 minute. Premier Energy îți oferă metode alternative de plată a facturii. Tot ce trebuie să faci este să ai un card bancar și să alegi metoda de plată care ți se potrivește.

Achitare automată de pe cardul bancar 

Plățile programate sunt foarte comode. În baza unui contract de deservire, încheiat între client și bancă, aceasta decontează automat de pe contul de card valoarea sumei indicate în copia electronică a facturii, transmisă băncii de către furnizor. Mai multe detalii găsiți aici.

Achitare prin internet

Prin intermediul paginilor web sau aplicațiilor mobile ale BC „Victoriabank” S.A., BC „Moldindconbank” S.A.,  „FinComBank” S.A., BC „EuroCreditBank” S.A., BC  „Mobiasbanca – OTP Group’’ S.A., BC „Comerțbank” S.A., BC „Moldova-Agroindbank” S.A., BC „Energbank” S.A., BC „Eximbank” S.A.

Alte metode simple de achitare

  • Achitare la bancomatele Victoriabank, FinComBank.
  • Achitare la terminale
  • Achitarea energiei electrice fără factură (doar cu indicarea simbolului variabil) şi reconectarea locului de consum  pentru utilizarea serviciu contactați Serviciul suport clienți la numărul de telefoane de contact OT24H. Acest serviciu poate fi efectuat în filialele băncilor – BC „Victoriabank” S.A., BC „Moldindconbank” S.A., „FinComBank” S.A., BC „Mobiasbanca – OTP Group” S.A., în oficiile comerciale ale întreprinderii, ori în oficiile poştale.

Pentru orice sună la numărul de telefon 022 43 11 22.

Mai multe detalii pe Premierenergy.md

P