Brandul de haine pe care Ivanka Trump îl deține va fi închis. Această decizie vine după ce Ivanka Trump s-a retras din companie în urmă cu un an, atunci când s-a mutat la Washigton D.C. pentru a fi consilier pentru tatăl ei la Casa Albă.

Vânzările au crescut considerabil în perioada alegerilor, în anul 2016, însă brandul a fost afectat de criticile care i-au fost aduse lui Trump, notează Elle.ro. În februarie 2017, Nordstrom a renunţat la brandul Ivanka Trump, ceea ce l-a determinat pe preşedintele Donald Trump să critice gigantul de retail pentru faptul că o tratează incorect pe fiica sa.

O sursă apropiată chiar a dezvăluit faptul că brandul nu și-a revenit din momentul în care Ivanka s-a îndepărtat de companie pentru a prelua un rol oficial la Casa Albă, în noiembrie 2016. Însă, ea a fost în continuare informată despre venituri și chiar a primit o parte din profituri. Aceasta chiar spune că nu a vândut brandul tocmai pentru a-și păstra numele.

Atunci când brandul a anunțat separarea, ea a spus că nu a fost vorba niciodată despre o mișcare politică. Chiar și așa, afacerile și politica tot s-au amestecat. După 17 luni de muncă petrecute la Washington, fiica lui Trump este nesigură în legătură cu afacerea pe care o are și dacă va reveni la aceasta, “Știu că în viitor atenția mea se va concentra pe ceea ce fac aici, în Washington. Așa că această decizie pe care am luat-o este corectă atât pentru echipă cât și partenerii mei,” a declarat Ivanka Trump.

Brandul pe care Ivanka Trump îl deține este unul privat și nu face publice veniturile acestuia. Vânzările brandului Ivanka Trump au scăzut cu aproape 43% anul trecut pe site-uri precum Amazon, Macy’s, Bloomingdale’s şi Zappos.

Vezi și: Ivanka Trump și alte două rusoaice au depășit-o pe Hillary Clinton în topul celor mai influente femei din lume

Distribuie articolul: