Un nouă aromă de parfum s-a lansat ieri pe piața de la noi. Este semnat de brandul „Promesse” și se combină perfect cu piesele vestimentare din colecția cu același nume.

Conform organizatorilor, parfumul „Promesse”, care a fost lansat împreună cu o nouă colecție de haine,  presupune emoții „lichide” și catifelate, stări pozitive; reprezintă un mod de a te exprima nu prin cuvine, ci prin creație și lucruri frumoase, care ne influențează imediat.

59fc768ec4e23_59fc768ec4e68

Parfumul deține un miros proaspăt, cu miros citric, cu nuanțe de bergamot, floare de portocală, vanilie, lemn de santal.

„Acest eveniment s-a petrecut din dorința de a face ceva frumos, de a urmări o continuitate. Eu găsesc conexiuni în orice, chiar și între psihologie și vestimentație. Un brand de haine este frumos când are și un parfum, pentru că  Eu ador mirosul proaspăt al acestui parfum”, a afirmat Sanda Diviricean, fondator „Promesse” și psihoterapeut.

23031413_1731549780250898_3608928646411857763_n

Lansarea a fost una deosebită. S-a petrecut într-un mediu select oferit de Muzeul Național de Artă din Moldova, cu oameni rafinați și dornici de a testa noul miros.

„Evenimentul este unul elegant, începând cu muzica până la atmosfera creată de Sanda. Am probat și eu o parte din colecție. Chiar și astăzi la eveniment port o rochie semnată Promesse by Sanda pe care nu am ales-o întâmplător. În colecția de astăzi am văzut că s-a pus accent pe romantism și feminism. Am măsurat și eu unele haine și mi-am ales câte ceva. Mai mult decât atât, brand-ul „Promesse” este partenerul pe partea de îmbrăcăminte pentru proiectul lansat de mine „Business Insider”, în cadrul emisiunii voi purta ținute semnate „Promesse”, a spus Iolanta Mura, trainer și femeie de afaceri.