În contextul situaţiei provocate de COVID-19, stării de urgență declarate în Republica Moldova şi a măsurilor întreprinse pentru prevenirea răspândirii virusului, căutăm soluții să achităm serviciile de acasă. Moldova Agroindbank solicită repetat şi în mod INSISTENT clienţilor să se abţină de la deplasarea la unităţile bancare pentru achitarea plăţilor comunale.

Facturile, amenzile, transferurile şi alte plăți pot fi efectuate prin intermediul soluţiilor alternative:

  • MAIBank – permite persoanelor fizice să efectueze zeci de operaţiuni bancare, inclusiv achitarea facturilor.
  • Internet Banking – la dispoziția clienților persoane fizice și persoane juridice de pe site-ul maib.md pentru o gamă vastă de operațiuni bancare, inclusiv achitarea facturilor.
  • Terminalele multifuncţionale – permit achitarea facturilor cu numerar și pot fi găsite în zonele de deservire 24/24 ale Moldova Agroindbank.

Totodată, MAIB atrage atenţia clienţilor asupra faptului că mai mulţi prestatori de servicii de utilităţi publice au anunţat deja că nu vor recurge la măsura de deconectare sau penalităţi pe toată durata avertismentului de pericol epidemiologic (Apa Canal, Moldovagaz). Alții au anunțat modalitățile de achitare online – Moldtelecom, Premier Energy.

Pentru suport şi detalii, MAIB este la dispoziţia clienților 24/24 prin intermediul Contact Center la numărul de telefon 1313.

„Pentru că ne pasă, echipa Moldova Agroindbank reiterează apelul autorităţilor – Staţi acasă!”, se mai spune într-un comunicat al instituției.

P

Distribuie articolul: