Marketingul digital e un domeniu în care lucrurile se schimbă vertiginos, de la o zi la alta, iar pentru ca să ții ritmul trebuie să fii constant informat. Noi punem accentul pe informații de calitate, documentate, iată de ce avem o bibliotecă la care adăugăm constant cele mai noi titluri de cărți. Am decis să vă recomandăm un top 10 cărți bune pentru orice specialist în marketing:

  1. „Mintea extinsă” de Annie Murphy Paul, un volum apărut la Editura Publica, care dezvăluie potențialul minții creative prin intermediul neuroștiințelor. Este vitală pentru persoanele care activează în domenii creative.

mintea-extinsa-annie-murphy-paul-editura-publica1

2. „Munca echitabilă” de Kim Scott. Tot un volum interesant de la editura Publica, care reflectă asupra problemelor din spațiul online, precum e discriminarea sau bullyingul. Perfect pentru persoanele care scriu mesaje comerciale sau concep strategii publicitare.

res_cd36e0fd70b550a500e8235db2385c7d-536x536-1

3. „Idei cu lipici” de Chip și Dan Heath – o minunată sursă de idei, atunci când ești în pană de ele.

41rIy0qaBuL

4. „The Brain Sell: When Science Meets Shopping: How the New Mind Sciences and the Persuasion Industry Are Reading Our Thoughts” o carte cu multă neuroștiință pentru specialiștii înfometați de cunoaștere despre comportamentul publicului-țintă.

the-brain-sell-240x300

5. ,,Strategia oceanului albastru” de Renee Mauborgne și W. Chan Kim vorbeşte despre calea ce ajută companiile să găsească şi să dezvolte ,,oaceanele albastre” (pieţe în creştere, cu o competiţie mică) şi să evite ,,oceanele roşii” (pieţe saturate, unde competiţia este intensă).

241725296_3074128649573320_7230004070160031261_n-205x300

6. ,,The power of habit” de Charles Duhigg – Fiecare business doreşte să fie primul în nișa lui. Nimic straniu, dar toate trebuie planificate. Chiar și succesul. Or, reușita în afaceri, de fapt ca şi în viaţă, depinde de menținerea motivaţiei la cote înalte. Dar în afaceri nu este îndeajuns să fii motivat, trebuie să mai fii și disciplinat, și eficient în ceea ce faci. Iată o carte ce poate să te ajute să te organizezi și mai bine, creându-ți obiceiuri sănătoase!

carte-pentru-specialisti-de-digital-marketing-195x300

7. ,,Deep work” de Cal Newport – Cel mai probabil, te-ai confruntat până acum fie cu organizarea priorităților, fie cu respectarea termenelor limită, fie cu randamentul pe care îl ai, într-un program fix. Pe scurt, ai avut sau ai în continuare probleme cu managementul timpului. În timp ce unii colegi fac totul să pară așa de ușor, își termină sarcinile rapid și rezolvă cu succes situațiile imprevizibile, sunt alții care abia dacă se încadrează în timpul de lucru, sau nici nu reușesc să își termine treburile zilnice, nu pot ține o agendă și se simt copleșiți când apar evenimente neprevăzute. Dacă te afli în a doua categorie, înseamnă că ai nevoie să îți dezvolți abilitățile de time management, pentru a fi mai organizat la job și a lucra mai eficient. Iată de ce ai nevoie de această carte. Succes!

240592988_3062215530764632_1351743798306066641_n-194x300

8. ,,Your brain at work” de David Rock – Anume ea a dat naștere unei întregi industrii și obsesii în cultura americană. Este un bestseller cu milioane de exemplare vândute în toată lumea și tradusă în foarte multe limbi. A fost prima carte citită la greu, despre managementul timpului și probabil și cea mai de impact. Cartea prezintă niște principii foarte simple și te învață să deleghezi eficient. Recomandăm!

240576749_3060677554251763_194062203827135357_n-228x300

9. Pentru cei ce înțeleg că zi de zi noi convingem pe cineva, mai ales în viața profesională avem ,,Persuasion IQ: The 10 Skills You Need to Get Exactly What You Want” de Kurt Mortensen nu o să te transforme instantaneu într-un om care convinge într-un mod excepțional, însă o să te ajute să cultivezi și să valorifici ce ai deja în tine!
carti-de-marketing-online-225x300

10. La desert avem o carte ce nu se va demoda vreodată, pentru că vorbește despre principiile fundamentale ale marketingului. Pentru o bază solidă pe care să clădești cunoștințe valoroase de marketing citește „Cele 22 de legi imuabile ale marketingului” de Al Ries și Jack Trout.

216908233_3027264210926431_5249524481770303466_n-240x300

Tu ce mai citești bun?

Distribuie articolul: