Din curiozitate și timp liber, Mădălina Ursu a pornit o afacere siropoasă, drăguță și cozy. Mesajele de pe cardurile realizate, dar și stickere vorbesc de la sine. Nu trebuie decât să te scufunzi în atmosfera siropoasă și să faci ziua mai frumoasă celor dragi cu un card special. 

Mădălina este studentă la Facultatea de Drept, în pofida acestui fapt, spune că are timp disponibil pe care a decis să-l dedice unei mici afaceri, ce să-i aducă venit, măcar cât de puțin. Este ferm convinsă că timpul în care trăim, ne oferă o sumedenie de posibilități, trebuie doar să depui un pic de efort.

Syrop, așa se numește mica ei afacere. S-a inspirat de la cafeaua preferată cu sirop de caramelă. După ce și-a dat seama că denumirea se combină perfect cu conceptul sentimentalist și mesajele dulci de pe carduri, a înțeles că este pe drumul corect.

Trăim în era tehnologiilor informaționale, acest lucru nu a împiedicat-o pe studenta de la drept să pornească o afacere cu ceea ce demult nu este în vogă. Menționează că un cuvânt dulce semnifică mai mult decât orice tehnologie: „Un mesaj drăguț uneori e mai scump decât cel mai modern dispozitiv sau cea mai inteligentă mașinărie. De fapt Syrop vine să promoveze simplitatea și sinceritatea în oferirea cadourilor și cât de mult contează cuvintele, mai ales cele scrise pe hârtie”.

Nu ascunde că se inspiră din diverse surse, pentru că anume în așa mod învață. Din start îi este întruchipată în gând o primă imagine la cum trebuie să arate felicitarea într-un final, se informează cum să combine culorile, ce aplicații să folosească și cum să proiecteze ilustrațiile într-un mod siropos.

Inspirația o prinde din cel mai mic lucru, din tot ce o înconjoară: „Contează foarte mult anturajul din care faci parte, ce cărți citești sau la ce te uiți seara la televizor, pentru că absolut tot se află deja lângă noi. Eu nu inventez nimic, doar privesc din alte perspective”.

Aceste postcarduri nu au rolul decât să ne amintească despre puterea adevărată a cuvântului și simplitatea lucrurilor care ne fac fericiți. „Este necesar să ne mai spunem din când în când ceva mai siropos”, argumentează Mădălina.

Cel mai important lucru este universalitatea combinată cu textul original și drăguț, de care clientul are nevoie. Și acesta e doar începutul, Mădălina promite că va veni cu noi idei în tot ceea ce ține de papetărie.