După celebra mască de protecție care a rupt gura târgului, dar și buzunarul multor iubitori ai acestui brand, Louis Vuitton și Urs Fischer vin cu o colecția capsulă absolut inedită. Aceasta aduce pe piață viziunea non-conformistă a artistului de origine elvețiană asupra legendarei sigle Louis Vuitton. Fischer este primul designer căruia i s-a permis să „altereze” logo-ul celebrului brand de la debutul său și până în prezent.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Louis Vuitton (@louisvuitton)

Fiecare nou an vine cu ideea de reinventare. La asta parte să se fi gândit și Urs Fischer când a realizat prima colecție Louis Vuitton în care sigla celebrului brand a fost alterată. Totul după că în toamnă brandul a lansat o mască de protecție de lux. Prețul ei se ridica la aproape 1000 de dolari, însă nicio sumă nu este prea mare pentru iubitorii de Vuitton.

Noua colecție Louis Vuitton x Urs Fischer conține mai multe piese printre care accesorii din piele, încălțăminte, piese vestimentare și genți. Ea vine în două combinații de culori. Fie negru și roșu, fie negru și alb. Detaliile constau în versiuni schițate manual ale siglei Louis Vuitton.

„Este ca și cum ai cere mai multor oameni să deseneze o hartă a lumii din memorie. Observi apoi diferitele moduri de interpretare la fiecare persoană în parte. Această idee de distorsiune prin memorie este fascinantă pentru mine. Am simțit că este perfectă ca nouă modalitate de abordare a monogramei Louis Vuitton”, spune Urs Fischer.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Louis Vuitton (@louisvuitton)

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Louis Vuitton (@louisvuitton)