Maria De La Croix a vrut să obţină un post de barista în cadrul lanţului internaţional de cafenele Starbucks, însă a fost refuzată din cauza faptului că avea părul albastru. Dezamăgită, a luat o decizie radicală, din care avem cu toţii de învăţat ceva, scrie Business Magazin, citat de Mediafax

Maria De La Croix a vrut să obţină un post de barista la lanţul internalional de cafenele Starbucks, însă a fost refuzată fiindcă…avea părul albastru. În loc să să-şi plângă de milă şi să se simtă discriminată, femeia a decis să-şi utilizeze cunoştiinţele pentru a porni propria afacere cu cafea, scrie inc.com.

Pentru că nu-şi permitea să închirieze un local şi, impresionată de afaceri precum Uber sau Airbnb, Maria De La Croix a decis să pornească un magazin mobil.

18491849_1723348744349191_3898040102903709640_o

Aşa a apărut Wheelys Cafe, ce servea cafea organică pe străzile suedeze şi a început chiar în faţa unui Starbucks. În scurt timp afacerea a crescut foarte mult, mai ales pentru că magazinul se poate muta dintr-o locaţie în alta în funcţie de cerere şi trafic, şi a găsit şi investitori: Paul Buchheit (fondator Gmail), Jared Friedman (fondator Scribd) sau Justin Waldron (co-fondator Zynga).

De asemenea, compania a deschis sistemul de francizare şi a mers către Indiegogo pentru a găsi finanţare. În prezent, lanţul mobil de cafenele a ajuns la 500 de unităţi în peste 60 de ţări.  Mai mult, compania a obţinut o finanţare de 2,5 milioane de dolari de la un fond de investiţii de tip seed.

Foto: Facebook.com, Wheelys Café

Sursa: Mediafax