eMAG, cel mai mare retailer online din România, planifică extinderea operațiunilor sale în Republica Moldova, a anunțat Tudor Manea, directorul general al companiei. Deși data exactă de lansare nu a fost încă stabilită, se estimează că acest pas ar putea avea loc în 2025 sau 2026.

Cu o prezență deja consolidată în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia, eMAG continuă să exploreze noi piețe și oportunități de dezvoltare. Recent, compania și-a prezentat și țintele pentru Black Friday, vizând vânzări de aproximativ 800 milioane lei. În 2023, Dante International, administratorul eMAG, a înregistrat o cifră de afaceri de 7,72 miliarde lei, în creștere cu 8% față de anul precedent.

Totodată, întrebat despre posibilitatea înființării unei bănci sub brandul eMAG, Tudor Manea a declarat că nu este necesară o astfel de extindere, compania punând accent pe menținerea agilității și experienței de calitate oferite clienților.

sursa: profit.ro

Distribuie articolul: