Agenția SEOLITTE prestează servicii de Social Media adaptate celor mai noi tendințe! Iată care este workflow-ul nostru de promovare a brandurilor pe rețelele de socializare:

  1. Realizarea unei analize de piață și creionarea strategiei potrivite de promovare a firmei tale, cu accent pe punctele de diferențiere ale brandului și după specificul audienței-țintă.
  2. Elaborarea calendarului de postări și a planului editorial.
  3.  Realizarea de bannere profesioniste și organizarea unei sesiuni foto dedicate: ne asigurăm astfel că avem imagini și video-uri șic pentru afacerea ta.
  4. Optimizarea campaniilor de promovare pe rețelele de socializare.
  5. Creionarea de cover foto și mesaj autentic pentru pagina de Facebook – o dată la 3 luni.

În continuare, ne-am propus să-ți povestim ce canale de social media folosim ca să distribuim cu succes mesaje tale comerciale spre o audiență potrivită:

Reclame pe Facebook

Gândim și implementăm strategii de promovare complexe care să se materializeze în conversii, bazându-ne pe obiectivele tale de business și țintind audiențele potrivite produsului sau serviciului tău.

Stabilim împreună un buget de reclamă care să ne ducă spre atingerea obiectivelor (interacțiuni cu o postare, click-uri spre site, generare de lead-uri, conversii pe site, instalare de aplicație) și alegem locul în care vor rula reclamele: Messenger, Instagram, NewsFeed, Audience Network sau toate. Aici foarte important este să adaptăm reclamele la dispozitive mobile, căci 80% dintre utilizatori folosesc Facebook anume așa.

Trebuie să știi că reclama se va difuza diferit în funcție de obiectivul ales.

În paralel, monitorizăm înde-aproape fiecare campanie și lucrăm constant la îmbunătățirea performanțelor și a conversiilor dobândite. Folosim retargeting-ul și puterea lui de convingere.  Și desigur raportăm rezultatele obținute.

Ce influențează costul campaniilor?

Audiența, bugetul, suma licitată, obiectivul ales, plasamentul ales, calitatea reclamei și nișa din care faci parte – toate acestea pot influența costul per mia de afișări pe care îl achiți Facebook-ului.

Instagram Ads

Promovarea pe Instagram, pe lângă partea organică, se pretează și cu oportunitatea de a face boost la mesaje. Instagram înregistrează în 2022 un număr impresionant de 1,393 miliarde de utilizatori activi lunar și aceasta este audiența la care poți ajunge prin reclame plasate în: feed, povești, reels și explore.

Altfel, în reclame poți folosi fotografii, video-uri și carusele. Foarte important în cazul lui Instagram este de menționat faptul că putem vinde produsele prin shopping posts, adică, direct din pagina de Instagram a afacerii.

Reclamă pe LinkedIn

Dacă te interesează să te promovezi în special în fața unei audiențe B2B, LinkedIn este canalul pe care trebuie să mergi. Aici vei putea ținti o audiență în baza locației, ocupației, sferei studiilor și experienței. Cu siguranță costurile de reclamă vor fi ceva mai mari decât cele pe Facebook și Instagram, pentru că aici țintirea este mult mai exactă, iar în marketing întotdeauna o abordare mai directă va costa mai mult. Costurile de reclamă vor depinde și de punctajul de relevanță al reclamei, cu cât mai relevante și bine acceptate sunt mesajele tale comerciale, cu atât vei plăti mai puțin pentru a-ți face publicitate.

TikTok Ads

TikTok Ads vine cu 4 formate interesante de publicitate:

  • Menționări ale brandului (Brand TakeOver)
  • Anunțuri video native (Video Native Ads)
  • Branded Hashtag challenge
  • Filtre și efecte de brand.

Reține că spațiul publicitar pe TikTok are și un cost premium care începe cu o medie de 10 USD pe CPM (cost per mia de vizualizări). Mai mult, TikTok necesită o investiție minimă de 500 USD per campanie (minim 20 USD pe zi), care poate dura fie 5 zile, fie 25 de zile. Decizia îți aparține, însă cu cât campania este mai scurtă cu atât mai mare engagement vei obține.

Noi avem mai mult de 7 ani experiență în marketing pentru afaceri! Sună-ne la +373 69 809 235 (Moldova), +40726794856 (România) sau lasă-ne un mesaj pe info{@}seolitte.com.

Distribuie articolul: