McDonald’s a majorat preţul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani, din cauza presiunii asupra costurilor. Lanţul de fast-food a confirmat miercuri că burgerul emblematic este unul dintre produsele care se confruntă cu creşteri de preţ în reţeaua sa de restaurante din Marea Britanie.

Costul unui cheeseburger a crescut cu 20%, de la 99 pence (1,19 dolari) la 1,19 lire sterline, informează hotnews.ro.

Ultima dată când McDonald’s a crescut preţul cheeseburgerului său în Marea Britanie a fost în urma crizei financiare globale din 2008.

Pentru alte produse din meniul McDonald’s din Marea Britanie preţurile au crescut cu 10 pence – 20 pence, inclusiv cutiile McNugget, meniurile de mic dejun şi upgrade-urile de la meniuri medii la mari.

McDonald’s a spus că unele produse vor rămâne neafectate de creşterea preţurilor.

Preţurile vor continua să varieze între restaurantele deţinute de francizaţi, care pot stabili preţuri pe baza recomandărilor companiei.

”Alegeri grele”

Într-o declaraţie adresată clienţilor, CEO-ul McDonald’s din Marea Britanie şi Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că presiunile inflaţioniste în creştere au forţat compania să facă nişte ”alegeri grele” în privinţa preţurilor.

”Presiunile de astăzi înseamnă că, la fel ca mulţi, trebuie să facem nişte alegeri dificile cu privire la preţurile noastre. La fel ca dumneavoastră, compania noastră, francizaţii noştri care deţin şi operează restaurantele noastre şi furnizorii noştri simt cu toţii impactul creşterii inflaţiei”, a spus Macrow.

Creşterile de preţuri au loc pe măsură ce companiile se confruntă cu costuri crescute pentru articole precum combustibil, salarii şi ingrediente, pe măsură ce inflaţia continuă să accelereze.

În Regatul Unit, inflaţia a atins un nou vârf de 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.

Distribuie articolul: