Organizatorii Eurovision Song Contest au anunțat în această săptămână de planurile de extindere în America Latină, după ce în America de Nord a debutat deja în SUA, iar în 2023 va fi organizat Eurovision Song Contest Canada, scrie diez.md.

Concursul Eurovision 2022 a generat peste 75 de milioane de spectatori unici pe YouTube în 232 de teritorii din întreaga lume, țările din America Latină fiind printre piețele cu cele mai bune performanțe pentru țările neparticipante. Dintre aceste țări se numără Argentina, Brazilia, Chile și Mexic care au înregistrat cele mai multe vizionări.

Producătorii vor începe acum căutarea unui oraș gazdă pentru Eurovision Song Contest America Latină printre piețele cu cele mai bune performanțe în lunile următoare.

Eurovision Song Contest America Latină marchează cea mai recentă dezvoltare în extinderea globală a Eurovision Song Contest

Concursul American Song Contest de la NBC, care și-a încheiat ciclul de opt săptămâni pe 9 mai, a înregistrat o creștere a spectatorilor pentru Marea Finală, în timpul căreia starul K-pop AleXa a fost încoronat câștigătorul sezonului 1. Eurovision Song Contest Canada, coprodus cu partenerul Insight Productions (o companie Boat Rocker), va debuta în 2023.

Supraveghetorul executiv al Eurovision Song Contest, Martin Österdahl, a declarat: „După lansarea Concursului American Song Contest și cu planurile în curs pentru Eurovision Song Contest Canada anul viitor, EBU este încântată să lucreze acum cu Voxovation pentru a aduce entuziasm și magia Concursului Eurovision pentru America Latină. Formatul unic Eurovision găsește noi fani pe tot globul în fiecare an și abia așteptăm să extindem brandul în această parte extrem de diversă a lumii.

Concursul cântecului Eurovision, organizat de EBU, este cel mai mare eveniment de muzică live din lume, cu peste 180 de milioane de oameni asistând pe canale liniare și digitale în 2022.

În timpul Marii Finale, cotele de audiență din 40 de piețe dublează în mod obișnuit audiența în orele de maximă audiență pe rețelele participante, iar în rândul publicului cu vârsta între 15 și 34 de ani, audiența este de patru ori mai mare.

Sursa: diez.md

Distribuie articolul: