Pe o reţea de socializare din China s-a răspândit un clip cu o îngheţată perfectă, lângă un termometru care arată 31 de grade. Utilizatorul pretindea că a ţinut îngheţata în aceste condiţii pentru o oră şi jumătate, fără să se topească. Şi, pentru că nu a fost crezut, reporterii Times din Beijing au vrut să verifice veridicitatea clipurilor și au apropiat înghețata – cu aromă de cocos sărat – de flacăra de la aragaz. Tot ce s-a întâmplat a fost că s-a prăjit un pic, însă nu s-a topit.

Compania chineză, Chicecream, poreclită ”Hermes al înghețatei” pentru produsele sale de lux, a postat mai multe clipuri pe rețelele sociale cu noul său model de înghețată, în care demonstrează cum aceasta nu se topește. Într-unul din materialele video se poate vedea cum înghețata rezistă o oră într-o cameră unde temperatura atinge 31 de grade; în altele, cum este arsă cu bricheta, și totuși nu curge.

 

Clipurile au adunat în jur de jumătate de miliard de vizualizări, scrie Times, iar reacțiile nu au fost deloc pozitive. Majoritatea utilizatorilor chinezi au acuzat compania că a introdus în rețete aditivi periculoși, cu toate că în campaniile sale, care deseori folosesc influenceri, Chicecream susține că utilizează doar ingrediente naturale și proaspete.

Chicecream a dat asigurări că nu folosește nicio substanță interzisă și că toate produsele sale respectă regulile de siguranță alimentară în vigoare. De asemenea, un oficial din domeniul siguranței alimentare a confirmat că nu există nicio încălcare.

Cât costă înghețata care nu se topește

Compania, lansată acum 4 ani în Shanghai, se promovează ca o alternativă chineză la branduri occidentale ca Magnum sau Haagen-Dasz. Produsele Chicecream au prețuri începând de la 13 până la 160 de yuani (în jur de 32 mdl) – în condițiile în care venitul mediu disponibil pe adult în China este de 35.128 de yuani, dar sub 19.000 de yuani în mediul rural.

Sursa: wall-street.ro

Distribuie articolul: