Numai accentul și alura neschimbată de italian îl mai trădează cu referire la țara de unde vine. În rest, Franco Sanna este de-al nostru. Ne-a înțeles, a învățat româna și vorbește perfect, știe ce caută și ce vor moldovenii, cum poți găti mâncare de-a noastră din produse italiene și mai știe tare multe despre poporul nostru. De mai bine de 20 de ani patria lui se împarte între două țări… noroc că oriunde și mereu promovează același lucru: produsele de origine italiană, veritabile, Casa Rinaldi.

Chiar de la început ne-am propus să aducem și aici bucătăria italiană, bucatele sută la sută italiene, așa cum facem în peste 100 de țări din toată lumea;

Mă caracterizează onestitatea, profesionalismul și deschiderea către oameni;

Acum 20 de ani moldovenii erau mai triști, le citeai asta pe față – peisajul din țară era mai gri, mai sumbru;

Brandul Casa Rinaldi nu a avut încă niciun an fără un rezultat pozitiv, însă pentru asta s-a muncit foarte mult. Avem standarde de calitate ale brandului, însă ne racordăm și la specificul de țară;

Înregistrăm o creștere în fiecare an, ceea ce ne bucură foarte mult și ne face să continuăm. Aveam la început câteva zeci de produse, acum avem circa 1000 de produse;

Moldova și Italia au avut mereu schimburi intense de marfă și de comunitate – moldovenii care s-au stabilit acolo ne-au ajutat foarte mult să promovăm bucătăria italiană acasă;

Pasta a devenit un „must” în bucătărie și în Moldova, la fel și risotto, orezul Italian. Cred că pizza mai e cea care ne identifică din punct de vedere culinar;

Brandul Casa Rinaldi este sinonim cu calitatea, iar asta ne face și mai atractivi pe piață;

Prefer din Bucătăria moldovenească o tocăniță din carne, îmi place borșul roșu și plăcinta bine preparată;

Mereu am crezut că promovarea cea mai bună este să creăm evenimente, oamenii să guste și să înțeleagă calitatea, savoarea și buna alegere.

Mereu când lucrăm pentru evenimente optăm să colaborăm cu bucătari profesioniști pentru a da savoarea adevărată italiană preparatelor noastre;

Provocările zilnice te ajută cel mai bine să te dezvolți din punct de vedere profesional – anume ele sunt și pentru noi un „drive” foarte important;

Oamenii în Moldova au nevoie de motivație permanentă, dar și de o ușoară presiune – asta generează rezultate așteptate și calitative;

Soția și copiii mei de aici m-au ajutat să mă integrez calitativ, acum chiar sunt cu o parte moldovean și eu;

Alegerea mea e împărțită, însă optez pentru tot ce e mai bun de aici, dar și din Italia – aș face un mixt dacă aș putea;

Unul dintre succesele noastre sunt crearea Camerei de Comerț Moldo-Italiene, recunoscută de ambele guverne ale celor două state;

O altă reușită pe care pot să o bifez este desigur aducerea și promovarea brandului Casa Rinaldi în Republica Moldova;

Cea mai mare reușită a mea e totuși familia mea, copiii născuți și crescuți aici, la Chișinău. Sunt foarte mândru de ei;

Moldovenii nu trebuie să fie atât de supărăcioși – e o caracteristică foarte tipică a lor. Italienii nu sunt chiar atât de supărăcioși și poate e bine să învățați asta de la noi;

Moldovenii trăiesc viața mai linistit, acest calm, această simplitate e bine să o ia și italienii. Italienii abordează lucrurile mai aprins, tratează mai impulsiv problemele.

P