Creatoare de pălării de la Chișinău, Iuliana Chiroșca a frapat și de această dată publicul român cu o colecție deosebită de pălării. Astfel, brandul JULIE ANNE Millinery a marcat cea de-a doua prezență a sa la Festivalul „Kasta Morrely Fashion Week fall/winter 2017”, desfășurat la Iași.

Creatoarea de pălării a completat pentru prezența la Iași precolecția prezentată la Chișinău în cadrul „Prive Fashion”, organizat la final de decembrie la Zity Mall.

„La Iași am avut doar posibilitatea să prezint colecția mai amplă cu mai multe detalii care au putut face conexiunea în context. A fost o colecție casual. Am putut să pun pe rol o interpretare cu totul diferită în tendințele de millinery din Republica Moldova și să scot dinamic moda din acest segment din zona de confort, fiind practic lipsă în ultima vreme la noi. Mi-am asumat riscul să prezint în lumina reflectoarelor conceptul de pălării „double color” și pălării brodate cu fir de lână. La fel am inclus un decor foarte îndrăzneț – pompoanele, care atribuie o notă foarte cochetă pălăriilor. Femeilor nu le rămâne decât să se debaraseze de prejudecăți, inclusiv în a purta o pălărie (îndrăzneață). În procesul pregătirilor am colaborat cu stiliști din Republica Moldova care au ținut în vizor toată activitatea mea de formulare a conceptului acestor doua ieșiri pe podium. Vorbesc acum de Ruslana Babii și Yleanna Danko, care și-au adus un mare aport în tot ceea ce am prezentat”, ne-a spus Creatoarea de pălării.

Milinera povestește că este a doua apariție a brandului ei pe un podium internațional, iar calitatea organizării evenimentului a primit din partea creatoarei de la Chișinău toate aprecierile.

„Mereu sunt pusă în fața tentației de a face diferențe între ceea ce se organizează în țara noastră și ceea ce am văzut în exterior. Cred că ai noștri au ce învață de la managerii Kasta Morelly, dar și viceversa. Abordarea în acest gen de evenimente contează foarte mult, iar la Iași m-am simțit mereu apreciată, de-a dreptul venerată. Networking-ul de după eveniment, între participanți, este foarte important, iar acest lucru îl apreciez mult la Kasta Morelly”, a mai spus pentru EA.md Iuliana Chiroșca.

Creatoarea precizează că ieșirile sale în exterior nu au drept scop extinderea brandului peste hotare, dar mai curând fortificarea numelui, dar și a experienței în cadrul evenimentelor de acest gen.

„Intenția mea este de a promova industria millinery, de a putea să îndreptățesc prețul produselor mele și de a demonstra că toate visele pot deveni realitate… cu o doza mare de perseverență, orgoliu și maturitate emoțională. Cred că am reușit. De multe ori am scrâșnit din dinți, dar am zis că nu există cale înapoi – astfel a fost și acum, însă mi-am zis că „Eu trebuie”!!!”, recunoaște creatoarea de pălării.