Este boxer profesionist, iar atunci când a început să se antreneze, avea un mare idol – pe musculosul Arnold Schwarzenegger. Acum, când se poate lăuda că a lucrat el însuși cot la cot cu Silvester Stallone, Vladimir Klitscho mărturisește și ce îl ajută la fiecare antrenament. Cum reușește sportivul să se antreneze mereu din toată puterea, aflați mai jos. 

1. Un antrenament de 30 de minute este de ajuns. „Avem foarte puțin timp liber, de aceea 30 de minute în fiecare zi sunt perfect de ajuns”, spune boxerul. Vladimir declară că regularitatea și intensivitatea sunt mai importante decât lungimea antrenamentelor!

2. „Puneți-vă un scop, fără scop, nu atingeți nimic!”, spune boxerul ucrainean. Inițial, sportivul ucrainean se temea de box. Vladimir Klitscho și-a pus un scop important de la început: mai întâi să piardă în greutate și apoi să-și dezvolte niște mușchi te titan. 

3. Dacă vrei să te antrenezi, identifică un model de urmat. Primul ideal al lui Vladimir Klitscho a fost Arnold Schwarzenegger, după care – Bruce Lee. Idol poate fi și un om care nu practică sportul, dar care prezintă în sine o „cale de parcurs” ideală pentru tine.

4. Fiți disciplinați. Dacă rezultatele nu vin din prima, continuați să vă antrenați. Asemănați fiecare dificultate din sport cu dificultățile din viață. „Dacă aveți probleme la serviciu, trebuie să le rezolvați. Altfel, pur și simplu veți pierde serviciul”, exclamă boxerul.

5. În fiecare zi, practicați un ritual de fitness de 3 minute. Secretul unui antrenament de succes constă în repetarea zilnică a unor exerciții. După ce vă treziți, mergeți să vă spălați pe dinți. Imediat de cum ați lăsat peria, îndepliniți 20 de flotări, după care – 20 de așezări. Acest ritual se va practica zilnic. Permanent!

6. Obțineți plăcere maximă de la antrenament. Nu veți rezista prea mult, chiar dacă sunteți disciplinați și rezistați la orice efort. Plăcerea trebuie să vină din fiecare efort depășit cu bine. Atunci când scopul este clar, apar și primele senzații de fericire!

7. Pauzele trebuie respectate. Vladimir Klitscho respectă o așa-numită sărbătoare a corpului, pe care o numește „Cheat Day”. Fiecare organism are nevoie de odihnă. „Dacă nu vă antrenați din toate puterile, nu veți vedea rezultatele. Vă puteți antrena mult și în același timp, vă puteți face doar rău”, declară sportivul.

Klitscho doarme în fiecare noapte câte 8-9 ore și bea zilnic 3-4 litri de apă. Sportivul recomandă tuturor să nu renunțe la micul dejun. Dacă nu aveți timp pentru dejun, e de ajuns să mestecați miez de nuci. Klitscho declară că după ce practicăm sportul, trebuie să mâncăm fructe și să bem lapte. 

8. Dacă vă antrenați spatele, vă antrenați și mușchii abdomenului. Dacă planificați să vă antrenați mușchii spatelui, neapărat trebuie să vă amintiți și de partea opusă – abdomenul. Dacă veți antrena doar una din părți, veți resimți dureri în cealaltă. 

9. Ascultați-vă corpul. „Nu contează dacă practicați exarcițiile rapid sau lent. Eu le fac mereu cu rapiditate. Este important ca organismul vostru să se simtă bine realizând cât se poate de bine antrenamentul”, spune Klitscho.

10. Fixați-vă fiecare succes. „Nu te motivează nimic mai mult decât primele tale rezultate. Dacă vei încerca zilnic să execuți niște flotări, peste o lună, îți va fi mult mai ușor.” Notați într-un carnet schimbările de greutate, mărimea bustului și a abdomenului. 

11. Fotografiați-vă corpul cu regularitate. „Antrenamentele regulate oferă rezultate rapide, iar asta te motivează!”, mărturisește sportivul.

Foto: polittech.orgsport-xl.orgbox.sport.ua

Distribuie articolul: