Vera Brejneva este o mare adeptă a modului sănătos de viață, de aceea are grijă mare la ceea ce consumă și la activitățile care îi dictează agenda zilnică. Mai mult decât atât, Vera este foarte activă pe microblogul său, unde își dezvăluie toate tainele. Ce secrete împărtășește cu fanele sale, aflați mai jos.

Corpul meu înseamnă dietă și sport. Îmi place foarte mult mesajul Shiatsu și cel thailandez. Fac peeling regulat și yoga. Din păcate sau din fericire, nu am timp pentru împachetări, însă acestea oferă rezultate maxime doar dacă sunt asociate cu dieta și sportul. În plus, efectul împachetărilor se păstrează doar în perioada în care le faci. Atunci când nu le mai practici, efectul dispare, iar costul unei ședințe nu este chiar mic!

Practic exercițiile fizice în fiecare zi și atrag o atenție deosebită zonei abdomenului, picioarelor și posteriorului. Fac pilates, dar practic și înotul. De 2-3 ori pe săptămână fac fitness cardio. În timpul călătoriilor, dacă am timp, fac sport chiar în odaia hotelului. Într-o zi din săptămână, însă, mă alint: nu fac nimic, ci pur și simplu mă iubesc”, spune interpreta.

În ceea ce privește alimentația, Vera Brejneva recunoaște că este adepta porțiilor mici, dar dese. A renunțat la alimentele care consum făină și zahăr, în favoarea celor care conțin foarte puține calorii. O altă regulă pe care Vera nu o încalcă niciodată este cina timpurie și foarte ușoară. 

După ora 17.00, Vera Brejneva nu consumă fructele și legumele crude, ci doar preparate termic (fierte sau coapte). Asta, pentru a-i permite organismului să se odihnească pe deplin în timpul nopții. A primit această recomandare în Austria și o respectă deja de câțiva ani. 

Cu patru ore înainte de somn, Vera nu mănâncă nimic. „Zahărul, cafeaua, sosurile costisitoare, făinoasele și mâncarea grasă reprezintă dușmanii corpului frumos și sănătos. Prezența sau absența lor în meniul nostru zilnic vorbește despre interesul pe care îl avem față de imaginea și sănătatea noastră”, mai spune Vera Brejneva.

Foto: Arhiva personală

Distribuie articolul: