Italianul Filippo Ongaro a muncit timp de mulți ani pentru NASA și a conceput dieta cosmonauților, menită să le prevină îmbătrânirea spre care sunt atât de predispuși atunci când se află pe orbita Pământului. Despre aceste diete, italianul a povestit în cele doupă bestseller-uri ale sale.

foto: amazon.it

foto: amazon.itMetoda de întinerire a dietologulului nu constă într-o simplă dietă, ci presupune un sistem întreg de alimentație care poate realiza 3 sarcini în același timp: slăbire, îînsănătoșire și întinerire.

Cele mai importante principii din dieta cosmică a atronauților sunt:

1) Nu toate produsele sunt la fel de benefice. Renunțați la fast-food, care este echivalent produselor narcotice și îmbogățiți-vă dieta cu fructe și legume de sezon.

2) Atât starea de sănătate, cât și îmbătrânirea prematură, sunt determinate de felul în care mâncăm. Reduceți la maxim posibil alimentele prăjite și cele grill. Reduceți și temperatura de preparare a bucatelor, adăugând în ele cât mai multe codimente.

Scopul Nr 1: Slăbirea

1. Respirați de 3 ori, înainte de fiecare masă, pentru a vă calma și a nu mânca rapid. Respirația calmează nervii.

2. Mâncați încet. Mâncatul rapid reduce viteza de prelucrare a alimentelor și sporește procesul de depunere a grăsimii pe abdomen.

3. Mâncați la fiecare 2-3 ore câte ceva și optați pentru nuci și fructe uscate la gustări.

4. Reduceți situațiile de stres. Organismul luptă cu stresul îngrășându-se.

5. Reduceți cantitatea de sare consumată și introduceți în uz mai multe condimente.

6. Alcătuiți-vă corect fiecare masă. O dietă echilibrată conține 50% legume, 25% – cereale integrale și 25% proteine.

Pentru a slăbi foarte rapid, vă poate ajuta și meniul conceput de Filippo Ongaro.

Dejun: O farfurie de fulgi de ovăz cu bucățele de banane, kiwi, semințe de cedru și fructe de pădure; un ou moale și o bucățică de pâine integrală cu cașcaval negras; o cafea neîndulcită.

Gustare: un măr necojit.

Prânz: O porție bună de salată cu avocado și ton conservat; fasole albă și frunze de salată; un cartof fiert fără sare, cu suc de lămâie și câteva măsline.

Chindii: Semințe de dovleac sau nuci; o cană de ceai verde, o rodie întreagă sau un pahar de suc de rodie, care stimulează slăbirea.

Cină: O farfurie de salată din legume crude: roșii, spanac, leuștean, ardei, castravete; piept de pui condimentat și copt la cuptor.

foto: valentinainfantepr.wordpress.com

foto: valentinainfantepr.wordpress.com

foto: giornalemetropolitano.it

foto: giornalemetropolitano.it

Scopul Nr. II: Însănătoșirea:

Filippo Ongaro susține că unele produse alimentare posedă forțe miraculoase.

– Fructele de pădure, inclusiv zmeura, micșorează tensiunea arterială;

– Vișinele sunt bune în lupta contra artritei, diabetului zaharat, cancerului și unor boli cardiovasculare;

– Ciocolata neagră îmbunătățește funcția sistemului circulator;

– Portocalele sunt bune pentru curățarea organismului de toxine și pentru îmbunătățirea vederii;

– Ouăle sunt surse bune de fier, fosfor, calciu și vitaminele grupelor B și D.

– Ceaiul verde este benefic pentru reducerea tensiunii arteriale și stabilizarea nivelului de colesterol.

– Nucile ajută la profilaxia bolilor cardiovasculare.

Scopul Nr. III: Întinerire: 

Unele produse alimentare conțin foarte mulți antioxidanți care vă pot ajuta să rămâneți tineri pentru foarte mult timp:

Pentru un organism tânăr, consumați cât mai des: mere, fructe de pădure, mazăre verde, fructe de anghinare, agar-agar, sparanghel, semințe de quinoa, pește și nuci.

Distribuie articolul: