Am fi putut să-ţi propunem ore epuizante de tae-bo ori diete cu supe minune. Ştim însă că micile trucuri sunt mai eficiente! Uită de astfel de iniţiative chinuitoare şi respectă o singură regulă: renunţă la viaţa sedentară şi la obiceiurile leneşe! Pune în practică aceste mici trucuri şi vei observa că vei arde mai repede caloriile şi, în plus, vei avea un tonus excelent. Nu mânca noaptea. Orice masă copioasă înainte de culcare îţi poate crea probleme în timpul somnului. Plus: vei avea tendinţa să sări peste micul dejun, ceea ce va produce schimbări în metabolismul tău.

Evită mâncarea deja preparată.

Găteşte-ţi singură: rezultatul va fi cu siguranţă mai sănătos decât orice preparat cumpărat în grabă de la vreun supermarket. Şi în plus, atunci când te vei apuca să savurezi mâncarea vei fi sigură că ai şi ars ceva calorii stând în picioare ca să o prepari.

Ciocolată în cantităţi infime.
Regula atunci când vine vorba de alegerea unui desert? Fructe, fructe, fructe! Alege o prăjitură light, o salată din fructe proaspete sau chiar un fruct cu tot cu coajă.
 
Nu renunţa la cafea. Cafeina creşte puterea de ardere a caloriilor.

Dormi mai mult! Cei care dorm mai puţin de şapte ore pe noapte tind să aleagă alimente bogate în grăsimi sau zaharuri.

Ascultă melodii ritmate, cântă în baie, dansează când faci curăţenie.

Mestecă gumă. Arzi câteva calorii şi în plus înlocuieşti cu succes „ronţăielile” pline de grăsimi nesaturate.

Condimente iuţi. Mâncarea picantă stimulează arderea caloriilor. Nu o ocoli!

 Sursa: glamourmagazine.ro 

Distribuie articolul: