Obișnuiești să mănânci în drum spre serviciu sau se întâmplă ca dimineața să nu reușești să iai micul dejun. Noi avem o soluție pentru tine. Și așa cum anume dejunul este cea mai importantă masă a zilei, este nevoie ca să nu o ratezi. Tot ce trebuie să faci este să ți-l pregătești cu o seară înainte. Iată trei rețete perfecte pentru primele ore ale zilei.

1.Iaurt cu muesli

Alege un iaurt natural sau iaurt grecesc și combină-l cu muesli și fructe de pădure. Obții un mic dejun delicios cu proteine, fibre, calciu, potasiu și magneziu.

2.Batoane cu banane și ovăz

Se prepară foarte ușor și sunt delicioase. Într-un bol se amestecă: o banană coaptă, o ceașcă de fulgi de ovăz, jumătate de linguriță de scoțișoară, o lingură de unt de arahide, vanilie, 2 linguri de lapte, câteva migdale. Cu ajutorul unei linguri pune compoziția într-o tavă cu hârtie de copt și dă la cuptor pentru 15 minute.

Energy-Bars

3.Prăjitură cu quinoa și scoțișoară

Nu ai încercat quinoa până acum? Poți începe cu rețeta aceasta, pentru un mic dejun sănătos. Ai nevoie de: o ceașcă de quinoa fiartă și lăsată să se răcească, 2 ouă bătute, 1/3 de ceașcă de lapte, xylitol, extract de vanilie și scorțișoară. Pune amestecul într-o tavă cu dimensiune potrivită și coace-l în cuptorul preîncălzit pentru 25-30 de minute.

e1aed125b5a103af_cinnamon-baked-quino.xxxlarge

Sursa

Distribuie articolul: