Memoria îți joacă feste, te concentrezi greu iar noțiunile noi sunt dificil de învățat? Iată cea mai bună soluție pentru ca să înveți și să memorezi cât mai rapid! Deseori acuzăm aceste stări din cauza stresului, vârstei sau a surmenajului. Funcțiile cerebrale sunt stimulate de ceea ce mănânci, așa că este în favoarea ta să incluzi în meniu alimente care ajută “rotițele” din creier să funcționeze mai bine!

 

 

Afinele și fructele de pădure sunt un aliment potrivit în combaterea problemelor memoriei. Fie le consumi congelate sau proaspete, aceste produse prezintă un real stimul pentru creșterea capacităților de memorare care, în timp, scad.

Cafeaua dulce îți ajută creierul să fie activ și să funcționeze bine. Conform unor studii, mai multe cești de cafea dulce pe zi, pot ține la distanță boala numită Alzheimer, grație antioxidanților pe care îi conține. Dacă în urma consumului de cafea tremuri sau ai dureri stomacale, se recomanda să ai o masă bogată în proteine.

Cereale integrale fac adevărate minuni pentru memoria ta. Prezența glucozei în aceste produse îi dă putere creierului tău să funcționeze mai bine. Din seria cerealelor integrale, cea mai potrivită este făina de ovăz.

O omletă la micul dejun de asemenea îți permite să menții creierul activ pentru o perioadă mai îndelungată. Gălbenușul de ou conține vitamina B8, care ajută omul să își aducă aminte de anumite informații.

Răsfățul de după-amiază – ciocolata. Pe lângă faptul că o bucățică de ciocolată scade tensiunea arterială, s-a demonstrat că are capacitatea de a face mintea mai ageră. 10 grame din acest deliciu, servite zilnic, previn pierderea memoriei.

O cină lejeră cu somon tot ajută la menținerea memoriei. Somonul este unul dintre produsele care conține acizi grași Omega3, utili celulelor nervoase și luptei împotriva bolii Alzheimer. De asemenea, prezența vitaminei D în somon ajută la tratarea celor care luptă cu pierderea memoriei.

Spanac și broccoli sunt ideali pentru a fi adăugați în calitate de garnitură la porția de somon. Acidul folic și vitamina C din aceste legume, încetinește declinul funcțiilor cognitive ale creierului.

 

Distribuie articolul: