Tinerele mămici sunt de multe ori nevoite să lucreze, din necesitate de bani. Alteori, acestea, fiind obișnuite cu un mod activ de viață, nu se împacă doar cu rolul de mamă și își caută o ocupație măcar „part time”. Îți prezentăm câteva idei de afaceri ce o să-ți aducă venit suplimentar, în perioada cât stai acasă cu bebelușul tău.

HANDMADE

Handmade-ul este unul dintre cele mai des întâlnite hobby-uri ale mămicilor, care le aduce și venit. Cu condiția că ești talentată în acest domeniu, mica ta sursă de venit se poate dezvolta într-o adevărată afacere de succes. Poți confecționa orice: bijuterii, albume, decorațiuni pentru casă, păpuși, felicitări și invitații, pernuțe, genți, orice poți face cu propriile mâini.


MAGAZINE ON LINE


 

Îți poți deschide propriul magazin online sau poți lucra la unul ca angajată. Dacă te decizi să-ți deschizi propriul magazin, e comod pentru că poți lucra de acasă, iar în orele când soțul e acasă sau oricine te ajută cu bebelușul, îți poți livra comenzile chiar tu. E o metodă bună de a agonisi niște bani, dar și pentru tine o posibilitatea de-a mai ieși din casă și de-a te ocupa cu altceva decât casa și copilul.

 

 


SERVICII DE ÎNFRUMUSEȚARE LA DOMICIULIU

  

Dacă te hotărăști să prestezi servicii de înfrumusețare la domiciuliu, ar fi bine să urmeze niște cursuri de instruire. Manichiură, pedichiură, coafuri, cosmetologie, pentru oriare variantă vei opta, prietenele îți vor fi primele cliente, iar din prietenă în prietenă, îți vei construi și clientela.

 


COLABORAREA CU O PUBLICAȚIE/ CREAREA UNUI BLOG


 

Dacă ești talentată în ale scrisului, ai putea colabora cu o publicație. Fie că vei oferi rețete, lecții de handmade sau sfaturi pentru tinerele mămici, aceasta ar fi o metodă să ai niște bani de cheltuială.

 

Dacă te decizi să îți creezi propriul blog, trebuie să ții cont de faptul că acesta va necesita investiție de timp și dedicație. În timp ce îți doarme copilul, poți scrie despre experiența ta profesională, personală, maternală sau orice la ce te pricepi. Cu timpul, când vei avea cititori destui, contactează posibilele companii ce ar putea fi interesate de publicitate pe blogul tău, bine înțeles, ținând cont de tematica acestuia.

RESPONSABILĂ DE RELAȚIILE CU CLIENȚII


 

Companiile mici sau aceleași magazine online au nevoie de o persoană care să fie responsabilă de relații cu clienții și mass – media. Ai putea fi chiar tu aceea, mai ales că tot ce trebuie să faci, este să răspunzi la telefon și să oferi detaliile necesare clienților.

sursa foto: depici.ro; apropo.ro; makeup.md; unica.ro; ziuaconstanta.ro 

 

Distribuie articolul: