Descoperă topul general al dietelor. Află care sunt dietele sănătoase care îţi garantează slăbirea şi care nu produc dezechilibre în organism. 1. Dieta mediteraneană, un stil de viaţă sănătos

Dieta mediteraneană nu este doar o dietă eficientă în lupta cu kilogramele în plus, ci poate fi considerată şi un stil de viaţă sănătos. Aceasta implică un consum ridicat de fructe şi legume crude, ulei de masline, ouă şi produse lactate.
Alimentele care pot fi mâncate aproape zilnic şi trebuie să fie bogate în fibre, nutrienţi şi vitamine. De aceea este indicat să optezi pentru salate de legume, fructe proaspete, cartofi, orez sălbatic, cereale integrale, paste, ulei de măsline, pâine şi legume crude.
De la micul dejun nu trebuie să lipsească niciodată fructele de sezon şi cafeaua alături de o felie de pâine cu miere şi puţină brânză dulce. În anotimpul rece poţi consuma citrice sau o salată de fructe fără frişcă sau alte siropuri. Masa de prânz poate consta în peşte sau carne de pui cu legume fierte sau salată.

Alimente consumate des

Alimentele care pot fi mâncate de cateva ori pe săptămână sunt cele lactate (brânză, iaurt, parmesan, smântână slabă în grăsimi), fasole boabe, peşte, carne de pui, fructe de mare (midii, calamari, creveţi, homari, languste, caracatiţă, crabi, scoici), nuci, migdale, alune, fistic, caju şi alune de pădure.Lactatele pot fi consumate la micul dejun, iar peştele şi carnea de pui trebuie gătite pe grătar, la aburi sau în puţin ulei de măsline.

Alimente consumate cu moderaţie

Alimentele consumate destul de rar, chiar şi o dată la două săptămâni, sunt produsele de patiserie, untul, carnea de porc şi de vită, mezelurile ţi ciocolata neagră.

Sursa:Kudika.ro

Distribuie articolul: