Republica Moldova a ieșit din anonimat la un târg de profil deschis la București, cu filmul de promovare în care joacă olandezul ce seamănă cu Brad Pitt. Ideea a prins atât de bine, încât Moldova a ajuns în top 10 al destinațiilor recomandate în 2018 de revistele de specialitate.

Culmea, moldovenii au învestit în film doar 10.000 de euro. Asta în timp ce controversatul film de promovare a României, făcut în 2010, a costat 900 de mii de euro, scrie stirileprotv.ro.

Nu e chiar Brad Pitt, dar asemănarea este vizibilă, iar campania de promovare şi-a atins scopul. Republica Moldova a fost votată de către Naţional Geographic, Lonely Planet şi New York Post drept una dintre cele 10 destinaţii de top ale anului, în contextul în care în urmă cu 4 ani, aceleaşi publicaţii o numeau „cea mai puţin vizitată destinaţie”.

Roland, copia lui Brad Pitt: „Am venit pentru afaceri şi cineva m-a văzut pe stradă şi mi-a zis că aş putea ajuta. Un an mai târziu s-a întâmplat. Credeam că a fost doar o idee care i-a venit cuiva la ora 2 într-un bar, dar chiar s-a întâmplat.

Ambasadorul Moldovei în România: „A fost accesat de peste 3 milioane de ori pe reţelele de socializare. Este o performanţă, cu atât mai mult cu cât costurile se ridică la zece mii de euro.”

Vezi și: „Moșule, matale măcar știi cine-i aista?”. Se lansează campania de promovare a R. Moldova, „Be our guest” (Video)