Adevărul despre un corp atrăgător trebuie căutat nu în cartea de rețete a celebrităților, ci în sălile de forță, adică la antrenori. Vrei să te inspiri de la performanțele acestora? Află de la antrenorii celor mai celebri actori americani, cum să te menții într-o formă perfectă.

Tracy Anderson

Este antrenoarea personală a Madonnei și a lui Gwyneth Paltrow. Tracy le spune tuturor că:

– Dacă tot ce poți face reprezintă doar 15 minute de sport în fiecare zi, atunci nu vei slăbi niciodată;

– Evită monotonia. Odată pe săptămână, schimbă-ți tipul de exerciții. Ultimul program personalizat de slăbire, al antrenoarei, a constat din 90 de zile de antrenament și cîte o oră de mișcare intensivă în fiecare zi. Tracy spune că dacă vrei să arăți senzual, trebuie să-ți antrenezi grupele auxiliare de mușchi.

– Dacă nu vrei să-ți mărești masa musculară în timpul antrenamentelor, alege greutăți nu mai mari de 1,5 kilograme. Trebuie doar să păstrezi ritmicitatea ridicării greutăților.

Ultima peroformanță deosebită a antrenoarei a fost lupta lui Britney Spears cu cele 20 de kilograme, pe care le-a dat jos combinând pilatesul, dansul clasic și cel de balet. Secretul consta în aceea că o dată la 10 zile, antrenamentul pentru Britney se modifica.

Gunnar Peterson

Este antrenorul personal al actorilor Angelina Jolie, al lui Bruce Willis, Kim Kardashian și al lui Jennifer Loez. Gunnar crede că orice antrenament trebuie privit ca pe un curs de tratament:

– Trebuie să fii foarte serios, odată ce ai început să mergi la sala de forță. Comportă-te, de parcă ai alege între viață și moarte;

– Faceți sport în prima jumătate a zilei. Cele mai inutile antrenamente, spune Peterson, sunt cele care au loc seara. Seara, mușchii nu se vor dezvoltă din cauza insuficienței de substanțe nutritive. Faceți sport în fiecare zi lucrătoare a săptămânii, iar în week-end – doar o dată.

Ramona Braganza

Este antrenoarea personală a Jessicăi Alba și a lui Halle Berry. Ramona îndeamnă oamenii să facă următoarele acțiuni, dacă își doresc să slăbească:

– Abordați sportul foarte creativ. Combinați fitness-ul, luptele, box-ul, yoga, alimentația sănătoasă și alte practici care fac doar bine organismului.

– Întocmiți un plan strict de slăbire în fiecare săptămână. Munciți regulat și credeți în rezultate. Evaluați în fiecare zi responsabilitatea asumată în atingerea scopului.

– 15 minute de sport în fiecare zi înseamnă ceva, dar nu sunt de ajuns. Chiar și eforturile minime trebuie să fie însoțite de rezultate. Totuși, tindeți spre mai mult, fără oprire.

– 0,5 litri de apă plată, cu jumătate oră, înainte de antrenament și tot atâta, după antrenament.

– Micul dejun trebuie să fie foarte caloric!

Jeanette Jenkins

Este antrenoarea interpretei Pink. Jeanette spune tuturor celor, pe care îi antrenează:

– Vreți să aveți un posterior la fel de atrăgător ca și al meu? Atunci spor la treabă și nu vă mai fie atâta milă de voi! Fiți insistenți și respectați strict regulile de slăbire. Pentru un corp perfect, Pink frecventează sala de forță de 5 ori pe săptămână.

– Nu așteptați rezultate imediate!

– Acordați o atenție deosebită mușchilor de bază. Dacă vor fi slăbiți, riscați să vă traumați chiar și în situațiile cotidiene.

– Consumați multe fibre.

Harley Pasternak

Este antrenorul personal al Rihannei. Regulile de aur ale lui Harley sunt:

– Încălțămintea comodă, în fiecare zi. Încălțămintea confortabilă este proma condiție de a te menține în formă.

– Mergeți pe jos cât mai des. Plimbările regulate sunt eficiente în pierderea de greutate.

– În 5 zile din săptămână, practicați aerobică intensivă. În fiecare dintre acestea, practicați cel puțin 25 de minute de activitate fizică intensă.

Surse foto: www.becomegorgeous.com, www.independent.co.uk, www.lucilleroberts.com, www.fitsugar.com, www.people.com

Distribuie articolul: