Probabil ai citit sute de diete care promit rezultate în doar câteva zile. Nu negăm că sunt eficiente, însă unele pot avea un impact negativ asupra stării tale de sănătate. Venim cu un regim alimentar de cinci zile care va ajuta să slăbești 5-6 kilograme, fără să-ți afectezi organismul. 

Notă: Consultă un specialist înainte de a începe să urmezi dieta.

Ziua 1: 
Micul dejun: două ouă fierte, o portocală, un morcov ras prin răzătoare,  o ceașcă de cafea.
Prânzul: un măr și 10 prune uscate mari (fierte sau înmuiate în apă caldă).
Cina: O cană de chefir și un iaurt

Ziua 2:
Micul dejun: o bucată de cașcaval degresat, o ceașcă de cafea
Prânzul: Un ou fiert
Cina: Două pere și două portocale

Ziua 3: 
Micul dejun: Două căni de lapte fiert.
Prânz: Salată din roșii și castraveti cu ulei vegetal sau ulei de măsline, un pahar de suc de mere
Cina: Un pahar de lapte, puteți adăuga o lingură de miere.

Ziua 4
Micul dejun: fulgi de ovăz (Cereale trebuie să fie înmuiate în apă peste noapte), un pahar mic de ceai îndulcit
Prânz: Orice legume în cantități nelimitate
Cina: Cireșe, căpșuni, piersici și portocale sau mere, în funcție de sozon (nu mai mult de 500 g)

Ziua 5
Micul dejun: Iaurt cu fructe, 1 portocală, Un platoi de brânză de vaci degresată
Prânz: Salată de varză proaspată și un ou
Cina: O bucată de cașcaval, o ceașca de iaurt

 

Distribuie articolul: