Cine nu visează la o talie de viespe și un posterior brazilian?Silueta perfectă este aspirația oricărei femei. Chiar dacă nu ai timp să mergi la sală, ori poate nu îți permite buzunarul, toate acestea nu sunt o scuză sau un motiv din care ar trebui să renunți la sport. Îți prezentăm șase exerciții pe care le poți face și acasă. Deci, să trecem la treabă.
Visezi la o talie de viespe? Iată trei exerciții care te vor ajuta să-ți subțiezi talia și să scapi repede de colăceii din jurul ei.

Exerciţiul 1: Stai în picioare, cu genunchii flexaţi şi cu braţele perfect întinse lateral. Din această poziţie, trage de braţe alternativ stânga/dreapta de 32 de ori.

Exerciţiul 2: Stai cu spatele întinsă pe podea, apoi ridică picioarele la verticală și le vei menține astfel pe tot parcursul exercițiului. Apoi încercă cu mâinile să îți atingi vârfurile picioarelor ridicând trunchiul. Fă 20 de ridicări, apoi relaxează-te.

Exerciţiul 3: Stai pe o parte cu genunchii îndoiaţi într-un unghi de 90 de grade. Ţine un braţ sub cap şi pe celălalt perfect întins. Din această poziţie, ridică şi coboară trunchiul de 32 de ori.

Brazilienele sunt admirate pentru posteriorul lor sexy, dacă îți dorești și tu asemenea fese ferme, regula de aur este să lucrezi cât mai mult musculatura zonei respective. O poți face cu ajutorul exercițiilor pe care ți le prezentăm.

Exerciţiul 1: Întinde-te pe burtă cu palmele încrucişate sub bărbie. Ridică piciorul până ce simţi că muşchii fesieri se contractă. Repetăm mișcarea de 30 de ori pentru fiecare picior.

Exerciţiul 2: Stai pe burtă cu picioarele întinse şi ridicate la nivelul umerilor. Ţine mâinile prinse la spate. Din această poziţie, ridică-te de la podea cât poţi de mult. Repetă mişcarea de 32 de ori.

Exerciţiul 3: Stai cu picioarele apropiate și genunchii uşor îndoiaţi. Plasează mâinile pe genunchiul stâng și ține ridicat călcâiul piciorului drept (cum ai sta pe vârfuri). Apoi întinde piciorul drept într-o parte şi revino cu el în poziţia iniţială. Execută această mişcare de 10 ori pentru fiecare picior.

Nu trebuie să uităm că toate exercițiile trebuie combinate cu multă mișcare și cu un regim alimentar sănătos, dacă vrei ca acestea să-și facă efectul scontat. Nu uita să acorzi zi de zit timp pentru silueta, pentru a o aduce într-o stare de invidiat.

Distribuie articolul: