O piele fără riduri, fără acnee și ochii fără cearcăne este dorința fiecărei femei. Este foarte important să respecți câteva reguli ca această dorință să devină realitate. Printre aceste reguli este și alimentația corectă. Astfel, acum ai posibilitatea să faci cunoștință cu un studiu care a scos la iveală alimentele ce-ți distrug „tinerețea” pielii tale.

Pielea fără „defecte” a fost întotdeauna sinonim cu „sănătate” și „frumusețe”. Dezechilibrul din organism este adesea cauza deteriorării pielii, a erupțiilor cutanate și a altor boli de piele.

Cele mai multe produse cosmetice funcționează mai mult ca o protecție a straturilor superficiale ale pielii. Dar, pentru ca pielea să fie sănătoasă este necesar să consumăm alimentele potrivite care să o mențină pe acestă poziție. 

Pielea îndeplinește funcția de detoxifiere și oferă un echilibru hormonal. De multe ori, problemele cu glanda tiroidă, fluctuațiile hormonale, reacțiile adverse ale medicamentlore, stresul sau dieta nesănătoasă, afectează starea de sănătate a pielii.

Ani de zile a fost cunoscut faptul că o dietă sănătoasă cu antioxidanți, dar și zahăr, și glucide rafinate, are un efect de întinerire a pielii. Expertul în îngrijirea pielii, Dr. Nicolae Perricone, autor al cărții „Ageless Face, Ageless Mind”, susține că unele alimente provocă inflamații și retenție de lichide, care pot duce la probleme de sănătate, de îmbătrânire prematură și obezitate. El este de părerea că trebuie să consumăm alimente cu grasimi și carbohidrați cu indice glicemic saturat redus.

Celebrul dermatolog american Dr. Leslie Baumann spune: „Dacă vreți să aveți o piele cu aspect plăcut, lasați în pace zahărul. Acesta, precum și carbohidrații extrem de rafinat, inclusiv pâinea albă, orezul și cartofii prăjiți pot crește probabilitatea de apariție a acneei și rata de îmbătrânire.”

Produse care sunt recomandate în alimentație și produse care trebuie excluse din dietă din perspectiva doctorului Baumann sunt:

Recomandate: apă, pește gras, cum ar fi somonul și sardinele, avocado, fructe de pădure, citrice, nuci, semințe, legume verzi, vin roșu cu moderație, ceai verde, ceai rooibos, usturoi, ghimbir, scorțișoară, curcuma și iaurt .

Excludere: alimentele procesate, zahăr, grâu, conservanți, acizi grași, produse de lactate grase, excesul de sare, abuzul de alcool.

Sursa: gippokrat.by

Sursa foto: ziuaveche.ro, getfit.ro

Distribuie articolul: