La distanța de 3 luni de când a devenit din nou mamă, Pink și-a luat inima-n dinți și a revenit la programul activ de antrenamente. Artista de 37 de ani a lansat și un mesaj public către toate mămicile care, la fel ca și ea, luptă asiduu cu problema kilogramelor în plus. Ce îndemn le-a transmis mamelor, vedeți mai jos.

Thanks Jackson Hole #familydatenight #zacbrownband

A post shared by P!NK (@pink) on

Artista și-a împărtășit emoțiile pe pagina sa de Instagram, pe care a reușit să adune mai bine de 1,7 mln de followeri. În poza împărtășită pe internet, Pink apare în sala de forță:

Vă vine să credeți că am doar 1.6 m și 72 de kilograme? Conform standardelor, sunt obeză. Știu că mai am mult până să ajung unde îmi doresc după ce am născut al doilea copil, dar nu mă simt obeză. Mă simt eu. Nu va cântăriți, doamnelor!”, se arată în mesajul încurajator al mamei.

Cea care o ghidează pe artistă în calea transformării sale fizice este canadianca Jeanette Jenkins. Antrenoarea personală i-a adresat un mesaj de încurajare atât ei, cât și tuturor mamelor, spunând:

Acesta este un mesaj pentru toate mamele care se luptă cu kilogramele acumulate în timpul sarcinii, dar și pentru femeile care își doresc să slăbească. Nu vă încredeți în cântar. Întotdeauna măsurați procentul de grăsime din organism și fiți atente la dimensiunile coapselor, brațelor, taliei și pieptului. Fiți atente și la mărimea hainelor și la felul în care acestea se așază pe corpul vostru. A face sport este și despre felul în care te simți – fericit, încrezător, puternic – nu doar despre cât cântărești!”

So my rockstar client @pink decided to share part of her post baby #StrongIsMyGoal journey today! Shout out to @bethalexanderfitness and @coachchinajones two trainers on our team.❤In just 6weeks @pink has improved in all of her fitness parameters & is kicking some major post baby butt! ❤💪🏽Here are just a few of her improvements & there is so much more: 😊❤ 1) #Cardio Day1 Powerwalk with some inclines, omg I'm gonna pee my pants if I jog😱every new mom can relate (pelvis wall 😳) to now 6weeks later a full 5k Jog with 30sec sprint intervals at a 10.0 speed!🙌🏽 2) #CoreStrength and #Flexibility Day1 On the struggle bus to do a roll up to 6weeks later she can do the ENTIRE #MATPilates #AbSeries (6 weeks of major pelvis walk strengthening exercises) 3) #UpperBodyStrength Day1 10-15 Push-ups on knees to now 6weeks later 15 #PushUps on Toes 4) #MentalStrength #Day1 OMG the sky is falling 😳😳😳😩😩😩to 6weeks later…I can tie my own damn shoes, don't tell me I can do push ups on my knees because I can do them on my toes and oh would you like me to do one more sprint because then we can finish faster! 😜You gotta LOVE her! ❤ Message to every #postpregnancy mom & anyone on a healthy living journey: Never define your success on the scale alone. Always measure your body fat percentage & girth measurements (waistline, hips, thighs, arms, chest & neck ) and take note of your clothing size & how your clothes fit. Measure your fitness parameters: Cardio, Muscular Endurance, Muscular Strength and Flexibility. Journal and take note of how exercise makes you feel: happy, confident, powerful. This journey is about so much more than the scale! ❤Happy Weekend! I'm so proud of you Alecia @pink you are a FORCE and I love your FIRE 🔥 🔥🔥🔥🔥Shine on! #Motivation #MommyFit #PostBaby #Repost @pink ・・・ Would you believe I'm 160 pounds and 5'3"? By 'regular standards' that makes me obese. I know I'm not at my goal or anywhere near it after Baby 2 but dammit I don't feel obese. The only thing I'm feeling is myself. Stay off that scale ladies! #feelingmyself #strongismygoal #bodygoals @msjeanettejenkins #happysaturday #getitin #GIJaneismyWCW

A post shared by Jeanette Jenkins (@msjeanettejenkins) on

Foto: Instagram

Distribuie articolul: