Mulți oameni visează să aibă un abdomen plat și frumos, însă dieta și exercitiile fizice nu dau întotdeauna mari rezultate. Există însă o tehnica simplă, care va ajuta să redai tonus muschilor abdominali.

Acest simplu exercițiu, utilizat și în yoga reduce din circumferința taliei dacă va fi realizat cu strictețe de cinci ori pe săptămână. 

Iată în ce constă exercițiul: 

1. Întinde-te pe spate. Pune-ți mâinile la o distanță scurtă de corp. Îndoaie genunchii, relaxează-ți mușchii și respiră lent.

2. Apoi, încordează mușchii abdominali prin tragere. Țineți-vă respirația timp de 10-15 de secunde. Apoi, fă o inspirație scurtă și trage mai tare abdomenul de parcă l-ai lipi de spate.

3. Fără să relaxezi mușchii, încordează și mai tare abdomenul timp de 10-15 secunde.

4. Expiră, relaxează abdomenul și fă câteva cicluri de respirație. La final trage din nou abdomenul cât de tare poți și fără să expiri umflă burta.

1 (3)

Atenție! Nu practica exercițiul dacă ai dureri stomacale, gastrită, ulcer sau ești în perioada menstruală. La fel, cei care au boli pulmonare, boli cardiovasculare și hernii în cavitatea abdominală.

Dacă nu ai contraindicații poți continua exercițiul. Să obții un abdomen plat la domiciliu e foarte posibil. Important este să realizezi exercițiile corect.

Distribuie articolul: