Remarcabila interpretă a României, Paula Seling, a devenit Ambasadoare a Maramureșului pentru campania „Dor de românesc”, a brandului Iutta. Născută la Baia Mare, Paula mărturisește cu sinceritate despre dorul său de Maramureș și despre inspirația pe care i-o conferă de fiecare dată aceste locuri. 

„M-am alăturat, dragi prieteni, în calitate de ambasadoare a zonei Maramureș, campaniei „Dor de românesc” a brandului Iutta. Mi-am mărturisit dorul de casă și cred că dorul e sentimentul generator de artă, de muzică, de bucurie și de încântarea de a fi!

Care e dorul tău? Scrie-l și tu pe: www.dorderomanesc/doruri

Dorul, pentru mine, este sentimentul generator de artă, de muzică, de bucurie, de încantarea de a fi. Pentru mine, dorul de casă este foarte puternic. Întotdeauna mă gândesc la locurile unde am copilărit și încerc să fac tot ce e în jurul meu, să semene cu acel loc”, mărturisește interpreta de 35 de ani. 

 În total, campania „Dor de românesc” va reuni 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale țării – „femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea”.

Prima ambasadoare a campanie a devenit olteanca Eglantina Becheru, din Gorj. După Ambasadoarea Olteniei, realizatorii campaniei au dezvăluit numele Ambasadoarei Basarabiei – Nata Albot – organizatoare a numeroaselor festivaluri care au drept scop promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova.

Pe lângă campania online, „Dor de Basarabia” va fi urmată de un eveniment de lansare și un traseu fotografic național pentru promovarea turismului românesc, a brandului de țară și susținerea obiceiurilor specifice fiecarei zone a României.

Foto: captură web

Distribuie articolul: