Când ajungem în pragul primăverii, aşteptăm schimbări radicale, sperăm să se lumineze în suflet, viaţa personală să meargă spre „Yes!”, să slăbim, să scoatem rochiţele şi să începem să fermecăm tot ce ne înconjoară. Iar o femeie adevărată ştie cu siguranţă că mijlocul ei de a-şi atinge scopul este parfumul. Confruntându-mă cu „problema” alegerii parfumului pentru acest sezon, am cercetat care sunt topurile mondiale în materie de parfumuri de primăvară și care au luat cele mai mari note de evaluare în preferinţele femeilor de pe diferite forumuri.

Din circa 20 de arome, pe majoritatea le-am testat personal şi am făcut o selecție din cele mai excepţionale. Astfel, îţi propun șapte arome reuşite — unele dulcii, altele amărui, dar toate uşoare şi proaspete în acelaşi timp, arome de primăvară care să te însoţească întregul sezon.

Burberry Body de la casa de modă Burberry — este un parfum luxos, lansat acum jumătate de an, iar unicitatea lui reușește să atragă tot mai multe fane ale acestui miros senzual. Parfumul oferă un buchet floral delicat de trandafiri şi iris combinat cu note de lemn de santal, pe o bază de caşmir, vanilie, ambră şi mosc. Astfel, parfumul este ales atât de amatoarele de arome dulci, cât şi de cele de mirosuri fresh. Chiar dacă compune la prima vedere un miros dulciu, efectul notelor de mijloc deschid o aromă cu totul deosebită.

Parfumul este potrivit pentru femeile senzuale , feminine şi unice în felul lor. Apropo, conform aprecierilor de pe forumuri, se aşteaptă ca parfumul Burburry Body să depăşească în vânzări chiar şi casa de modă Chanel, cu renumitul lor parfum Chanel No. 5.

Versense Perfume de la Versace — aduce o aromă foarte plăcută şi uşoară de primăvară. Parfumul a fost lansat în anul 2009 şi are la bază tema Mării Mediterane: bergamotă şi mandarină verde. Plăcerea se intensifică cu scânteie de citrice, amestecate cu arome de crin de mare, petale de iasomie şi cardamon. La sfârșit, notele de bază lasă o acoperire de acorduri lemnoase de santal, cedru, lemn de măslin şi mosc senzual.
Reclama comercială a acestui parfum a reuşit să redea femeilor ideea aromei dintr-o simplă privire – sorbind fastuos un Limoncello, dama savurează priveliştea mării, pe malul căreia trec bărbaţii italieni care n-o lasă din priviri.

Parfumul Daisy de la Marc Jacobs — a fost lansat în anul 2007 de parfumierul Alberto Morillas, care și-a propus să creeze o aromă pură de apă de izvor, după o iarnă lungă şi rece. De fapt, prima senzaţie a parfumului este cea de iarbă verde şi firavă, cu nuanțe de crin mirositor, în timp ce undeva alături sunt încă blocuri arctice de gheaţă. Acordurile principale combină note de căpşuni sălbatice, frunze de violete, grepfrut roşu, gardenie, iasomie, mosc, vanilie şi lemn alb.
În ansamblu, parfumul caracterizează o femeie originală, modernă, cu un spirit moderat.

Guilty by Gucci — are o viaţă oarecum respectabilă, fiind deja de un an și jumate pe piaţă. Autorii spun că este potrivit femeii tinere, îndrăzneţe, glamuroase şi sexy. Odată încercat, mirosul se deschide într-o aromă orientală, având în compoziţie note de mandarin, piper roz, piersică, liliac, ambră şi patchouli. Această componentă de seducţie din aromă se face „vinovată” pentru îndrăzneala lui reuşită, de a aduce primăvara plină de liliac, pe pielea femeii.

Tot în anul 2010 a fost lansat parfumul Calvin Klein Beauty, parfumieră fiind Sophie Labbe. Comparativ cu precedentul parfum, acesta este destinat femeii mai mature, cu respect de sine, realizată în viaţă, rafinată şi desigur, excepţional de elegantă. Componenţa parfumului a fost inspirată din graţia crinului. Aroma conţine note de seminţe de ambrete şi iasomie, iar baza îl constituie lemnul de cedru. Scopul acestui parfum este de a readuce aminte lumii întregi că odată cu vârsta, arma principală a unei femei este puterea ei de a seduce.

Casa de modă Donna Karan a lansat în anul 2010 parfumul Pure, care încearcă să combine frumuseţea cu mediul înconjurător, bucuria şi relaxarea. Are o aromă incredibilă de pur, proaspăt, curat. Parfumul se concentrază în jurul unui ingredient — vanilia din Uganda. Astfel, aroma se deschide cu note de vanilie ugandeză, picături de rouă florală din lotus şi trandafir bulgăresc. La mijloc simţim o inimă bătând din flori exotice — iasomie, frezie şi orhidee, şi ne închide compoziţia o bază de chihlimbar alb, lemn de santal şi apă de vanilie.

Despre acest parfum, creatoarea a spus că are toate ingredientele unui produs green, la propriu și la figurat. Sticluţa este ecologică, reciclabilă. Iar utilizarea vaniliei din Uganda la crearea acestui parfum a oferit șansa pentru cca 1000 de femei din Uganda să-şi dezvolte o afacere, să educe şi să ofere sprijin familiilor lor.

În sfârșit, un parfum fresh floral este Pleasures de la Estee Lauder. Chiar dacă a fost lansat încă în 1995, el rămâne în vârful clasamentului celor mai vândute parfumuri de primăvară, care ne vrăjeşte până astăzi. Proaspete ca florile după ploaie, nuanțele acestui miros floral pur se compun dintr-un amestec de crini, bujori, iasomie, liliac negru, iar notele de bază sunt lemnul de santal şi patchouli. Este ideal pentru femeia iubitoare, mereu proaspătă, ce nu dă greş (aproape) niciodată. Mai curând amărui decât dulce, cu o prospețime care nu obosește, parfumul încântă simţurile celei care îl poartă, dar și ale celor care o înconjoară.

Distribuie articolul: