În ultimii doi ani angajații companiei Mattel Inc. au lucrat asupra unui nou concept al celebrii păpuși Barbie. Conform studiilor recente părinții cumpără doar jucării „tolerante” iar păpușă Barbie ar impune anumite tipare care ar cultiva în copii lipsa încrederii în sine.

„Evoluția păpușii are ca scop excluderea limitelor atunci când copiii se joacă. Barbie iese din tipare și arată lumii întregi că poate fi diversă. Cu  acest scop am creat 3 tipuri noi de siluetă. Vă invităm să o descoperiți din nou pe Barbie”,  spun angajații companiei.
 Cele 3 tipuri noi de siluetă sunt: 
  
 Minionă
DMF27_C_16_115_FullLength_tcm718-117898
  
 Înaltă 
DMF32_c_15_007_FullLength_tcm718-117900
  
 Cu forme generoase 
inalta
Acum când vor alege păpușile, copiii vor avea doar asociații pozitive și o vor recunoaște în păpuși pe mama, mătușă sau prietena lor.

Foto: ibtimes.co.uk, assets.barbie.com

Daniela Tcaciuc

Distribuie articolul: