La fel ca în cazul hainelor sau accesoriilor de brand, și cosmeticele sunt contrafăcute pe larg. Mai jos, veți găsi câteva indicii legate de caracteristicile parfumurilor false. Nu uitați: „diavolul se ascunde în detalii”, iar maxim 5 minute de atenție vă pot scuti de cheltuieli inutile. Mai jos, veți găsi câțiva indicatori care vă pot vorbi despre originalitatea aromei.

Ambalajul din polietilenă. De obicei, parfumurile originale au polietilena prinsă foarte strâns de cutie. Altfel vorbind, ambalajul din plastic este fixat nu prin lipire, ci prin prelucrare termică. Polietilena trebuie să fie calitativă, dar nici foarte dură.

1

Cutia parfumului. Necesită o studiere amănunțită. Primul element de interes e, desigur, denumirea aromei, care  trebuie să fie scrisă corect. Un parfum original franțuzesc are inscripționată nu denumirea „parfume”, ci „parfum”. Pe cutie trebuie să fie scrisă nu pur și simplu țara de proveniență, ci faptul că aroma e fabricată în acea țară: „Made in France”. De asemenea, pe cutia unui parfum original se va găsi și  informații obligatorii ca: termenul de valabilitate, compoziția și capacitatea sticluței.

2

Semnele inscripționate pe ambalaj. O aplicație descărcată în smartphonne îți poate arăta dacă codul de bare de pe cutie coincide cu țara de proveniență a aromei. Un alt semn care trebuie să fie bine definit pe cutie e simbolul „recycling”. Un alt semn important este numărul personalizat de serie, care trebuie să fie tipărit pe carton. Acest număr va fi inscripționat și pe sticlă și nu se va îndepărta cu unghia.

3

Semnul din interiorul cutiei: gaura din carton, care fixează bine sticluța parfumului.

4

Culoarea aromei. Trebuie să coincidă cu cea de pe website-ul brandului. De obicei, nuanța nu e foarte intensă.

5

Capacul sticluței. Trebuie să fie perfect simetric.

d

Originală sau nu? Cum deosebești o poșetă de brand de una contrafăcută

Foto: vperfumesv.blogspot.comblackoutlet.ro

Distribuie articolul: