Ați zărit cu siguranță pe rafturile magazinelor un produs relativ nou și interesant - hrișca verde. Spre deosebire de hrișca obișnuită, aceasta primează la capitolul componente și proprietăți. Mai jos am enumerat 5 motive pentru care merită să includeți acest produs alimentar în dieta zilnică. Organismul vă va „mulțumi”.

1.Hrișca verde este sursă vie de fier, calciu, fosfor, potasiu, fluor, iod, cobald și molibden – un mineral extrem de important pentru metabolizarea aminoacizilor, eliminarea toxinelor şi la descompunerea nucleotidelor în scopul formării acidului uric (un antioxidant foarte puternic). Molibdenul este esențial pentru tot ce este viu în natură și poate influenţa şi eliminarea compuşilor ce provoacă mutaţii genetice. Alte componente importante din hrișca verde sunt: vitaminele E, B1, B2 și B3 și o listă întreagă de acizi esențiali, în special acidul folic.

2.O sursă extraordinară de antioxidanți: acei „agenți” care, odată ajunși în organism, stopează procesul de îmbătrânire și dezvoltare a celulelor canceroase, sporind imunitatea organismului. Grație fermenților, hrișca verde conține de 76 ori mai mulți antioxidanți decât orezul.

3. Eliberează organismul de toxine, hipertensiune, colesterol rău, glucoză sporită și efectele ecologiei proaste.

4. Ajută la slăbit, chiar dacă în 100 de gr. de hrișcă verde se conțin 310 calorii. Hrișca verde este bogată în proteine – 12,6 gr la 100 de grame și se digeră ușor grație grăsimilor de origine vegetală (62 de grame la 100 de grame de produs), a fibrelor și a microelementelor: de 5 ori mai multe decât în alte cereale.

5. Calitățile de mai sus fac acest produs indicat mai ales pentru persoanele care suferă de afecțiuni ale sistemului circulator, boli infecțioase, glaucom, tromboze venoase și hemoroizi, boli ale ficatului și rinichilor, bronșite, diabet zaharat, boli ale glandei tiroide, stres cronic și hemoragii frecvente ale nasului și gingiilor.

Foto: organicwoman.rukaylagorrell

Distribuie articolul: