Pe soții americani Kelli și Daniel îi cunoașteți din antrenamentele video ale platformei de slăbit Fitness Blender, pe care au lansat-o acum 6 ani. În acest răstimp, au adunat o mulțime de subscriberi și au reușit să atingă o formă fizică de invidiat. Deși nu prea face asta pe blog, Kelli a găsit de cuviință să vorbească și despre secretele de îngrijire a părului său. Ce face antrenoarea pentru un păr atât de frumos, vedeți mai jos.

Afacere de cuplu! Doi antrenori de fitness și-au lansat propria platformă online de slăbire

„Mulți oameni mă întreabă cum mi-am păstrat părul lung și sănătos. De fiecare dată când merg la frizer, hairstylistul meu se sperie de cât de sănătos este și vrea să știe ce fac pentru ca să rămână la fel. Adevărul e că fac foarte puțin, aproape nimic, pentru ca el să rămână moale, strălucitor și sănătos. Iată câteva obiceiuri minimaliste, care mă ajută să-mi salvez timpul și banii:

Îmi spăl părul la fiecare 3-5 zile. Au fost timpuri când îl spălam zilnic și chiar de două ori pe zi, nu vroiam să apar în antrenamentele video transpirată. În termen de o lună însă, mi-am învățat părul cu spălarea la fiecare 4-5 zile. După o lună, părul a devenit mai moale, suplu și mătăsos. Ca bonus, am economisit bani pentru șampon, dar și timp. Într-o lună sau două, și părul tău se poate adapta.

Nu folosesc produse de styling, șamponul și balsamul fiind tot ce folosesc. Nu-mi place felul în care se simte părul după ce interacționează cu diferite componente chimice.

De la o femeie cu tulburări alimentare, la antrenoare! Așa arăta Kelli înainte de Fitness Blender

Nu mi-am vopsit niciodată părul. Cred că părul meu e mult mai sănătos aanume din acest motiv. Încercați să fiți conștienți de ingredientele și metodele pe care le utilizați în vopsirea părului.

Am grijă la ce mănânc. Când corpul e alimentat cu substanțele necesare, părul se dezvoltă la fel de bine.

Fac sport cu regularitate, iar asta mă ajut să-mi mențin o greutate sănătoasă, să reduc la minim șansele bolilor de inimă, cancerul și diabetul, dar și depresia. De asemenea, sportul mă ajută să am un păr strălucitor. Aveți grijă însă: suprasolicitarea fizică poate duce la pierderea părului.

În zilele în care am ocazia, las părul liber, desprins, în starea lui naturală.

Beau multă apă. Consum cel puțin un galon în fiecare zi. Nu-mi stabilesc obiective, dar beau suficient ca să mă simt bine, cantitatea variind în fiecare zi. Culoarea urinei poate vorbi despre cât de hidratați sunteți.

Îmi hrănesc părul cu o serie de produse alimentare accesibile, pe care le folosesc sub formă de măști:

  • Ulei de cocos nerafinat, presat la rece, organic. Miroase grozav. Topesc un pic de unt pe palme, apoi trec mâinile prin păr, mai ales prin capetele uscate. Ce mai bine e să faci asta peste noapte.
  • Ulei de ricin, pe care îl amestec uneori cu ulei de cocos.
  • Maioneză. Știu că sună bizar, însă această mască alimentară hidratează părul și îl face strălucitor. Aplică masca cu 15-20 de minute înainte de spălare.
  • Alte măști alimentare: ou, avocado, oțet de mere (pentru curățire) …

Nu-mi expun părul prea des la temperaturi ridicate, de aceea îl aranjez cât mai repede posibil”, spune antrenoarea.

Antrenamentul de 5 minute care te va scăpa de celulita zonei fesiere

Foto: fitnessblender.com

Distribuie articolul: