Retailerul suedez H&M anunță despre închiderea a 170 de magazine anul acesta, scrie Bloomberg. E prima dată în 20 de ani când gigantul fashion renunță la un număr atât de mare de magazine. Cei de la H&M declară că vor investi mai mulți bani în vânzările online și în tehnologia de tracking a produselor. Totodată, H&M pregătește lansarea magazinelor în piețele în curs de dezvoltare.

Potrivit sursei citate, H&M a pierdut mai mult de o pătrime din valoarea lor pe piață în ultimele trei luni, finalizând anul cu datorii prima dată în ultimii 20 de ani.

Rețeaua fashion nr.2 în lume a suferit câteva lovituri dure anul acesta, printre care acuzațiile de rasism după publicitatea în care un băiețel de culoare apare purtând un hanorac cu inscripția „Coolest monkey in the jungle”. H&M raportează mai puține vizite în magazine în era comerțului online. Compania a încercat să taie din inventarul din magazine, reușind să revină pe linia de plutire.

Deși închide un număr mare de magazine, H&M totuși deschide altele 390. O pătrime vor fi formaturile deținute de companie – COS, Monki și Afound.

Sursa: Agora.md

Vezi și: Bătaie pentru clienți în industria modei. Zara și H&M lasă brandurile cu renume fără cumpărători

Distribuie articolul: