Iutta, brandul românesc cu motive de inspirație tradițională, continuă inițiativa internațională de strângere de doruri alături de Nata Albot, aleasă cu această ocazie Ambasadoare a Basarabiei. Campania lansată pe www.dorderomanesc.ro se va desfășura pe o perioadă de 10 săptămâni ce corespund celor 10 regiuni geografice ale României. Astfel, după ce va promova intensiv turismul moldovenesc, Nata Albot se va întoarce perioadic la baștină pentru o altă misiune frumoasă. 

Acestui proiect i se vor alătura 10 ambasadoare pentru cele 10 regiuni ale României – femei cu valori înrădăcinate, ce poartă în suflet meleagurile natale și îmbină tradiția cu modernitatea, ritmurile vibrante cu momentele de calm, profesia cu familia, pasiunile cu prieteniile. Prin această campanie, fiecărei regiuni și ambasadoare li se vor acorda câte o săptămână plină de povești și doruri.

Nata AlbotAstfel, cele șapte zile dedicate Basarabiei o au în centru pe jurnalista și producătoarea Nata Albot, organizatoarea numeroaselor festivaluri precum „Ia Mania”, „Mai dulce” și fondatoarea Asociației „K lumea”, ce au ca obiectiv comun promovarea tradițiilor românești în Republica Moldova, unde acestea au fost neglijate timp de mai multe decenii.

Nata își iubește țara și tradițiile și le ia peste tot pe unde merge. De un an este stabilită la Montreal, unde a ales să își scrie aventura vieții de la zero și să promoveze intens imaginea patriei sale. Datorită acesteia, ia românească, mămăliga și mărțișorul au devenit cuvinte noi în vocabularul candienilor pe care îi cunoaște și îi molipsește de dragoste pentru românesc.

Nata Albot, Ambasadoare Basarabia, declară: „Fiecare, dacă simte măcar un pic românește, își alege propriile doruri pe care să le aducă în lume.(..) Eu mă pricep să gătesc lucruri prin care lumea să mă cunoască, să țină minte ca eu nu vin din Maldive și nici din Mongolia. Eu vin din (Rep.) Moldova”.

Iutta este un atelier de creație care are în portofoliu genți și accesorii din piele cu motive de inspirație tradițională. Brandul reflectă dorul de românesc prin valorificarea folclorului, suplinind nevoia de identitate care caracterizează prezentul.

Distribuie articolul: