În sezonul rece, avem tendința să mâncăm mai mult și să ne mișcăm mai puțin, din acest motiv riscăm să adăugăm câteva kilograme. Îți prezentăm patru sfaturi, cum ai putea să te menții în formă, în așa mod, în cât, la primăvară să nu mai fii nevoită să slăbești urgent, din motiv că te cam strânge rochița preferată.

Sezonul rece, pe lângă frumoasele sărbători, începând cu nunțile din toamnă și terminând cu sărbătorile de iarnă, aduce după sine și câteva kilograme în plus, care se depun foarte ușor și de care scăpăm ceva mai greu. Ca silueta ta să nu aibă de suferit, îți prezentăm câteva recomandări, pe care dacă le vei urma, te vei menține în formă.

Mișcarea e viață
Ar fi perfect dacă ai merge la sala de sport, tot anul împrejur, în acest mod te vei menține în formă. Dacă nu ai posibilitatea să o faci, totuși strădui-te câtuși de puțin să arzi din caloriile consumate. O alternativă ar fi mersul pe jos, atunci când pleci sau te întorci de la serviciu. În weekend, ai putea să practici mersul pe bicicletă sau să faci plimbări prin parc sau pădure, împreună cu familia sau prietenii, în acest mod nu numai că vei arde calorii, dar vei mai respira și aer curat, care face bine sănătății tale.

Alimentație sănătoasă
Din start ar trebui să știi, că alimentația sănătoasă, nu înseamnă o cură de slăbire. Să mănânci sănătos, înseamnă să eviți pe cât mai mult posibil, fast-food-urile, alimentele ce conțin mulți conservanți sau sunt foarte grase, să mănânci cât mai puțin prăjit. Dacă începi să te alimentezi sănătos, nu numai că vei pierde câteva kg, dar îți vei detoxifica și organismul și îți vei îmbunătăți starea generală de sănătate. Alimentația sănătoasă te mai face să uiți și de balonare. Încearcă să mănânci câte puțin, din două în două ore, atunci metabolismul tău va lucra mai activ, deci va consuma mai multe calorii.

Reducerea de calorii consumate
Întru cât, în sezonul rece, faci mai puțină mișcare și mai ales dacă nu practici vreun sport, ar trebui să reduci din caloriile consumate zilnic ca să nu acumulezi kilograme în plus. Pentru a-ți calcula numărul de calorii necesare menținerii tale în formă, înmulțește greutatea corpului tău cu 26, asta în cazul în care ești sedentară. Dacă ești activă, înmulțește-ți greutatea corpului cu 30, iar dacă ești foarte activă, atunci înmulțește cu 35. 

Buna dispoziție
Fii activă nu doar fizic, ci și emoțional. Se știe că râsul, te ajută să slăbești. Nu te zgârci să dărui zâmbete celor din jur, să glumești cu prietenii și să te bucuri de toate cele, ce te înconjoară. Admiră frumoasa natură de toamnă, mai târziu pe cea de iarnă, nu ezita să te joci cu frunzele din parcuri, iar când vine omătul, bucură-te de săniuș, indiferent ce vârstă ai. Nu uita oamenii, veseli, prin felul lor de-a fi, ”duc de nas” și caloriile și timpul. Așa că, pur și simplu, bucură-te de viață și fii fericită!

Distribuie articolul: