Se pare că rusoaica Maria Sharapova nu este doar sportivă de talie mondială, ci și femeie de afaceri! Și pentru că de fiecare dată deserturile sunt cele care le dau mari bătăi de cap sportivilor, Sharapova s-a gândit să lanseze propria linie de produse de cofetărie. Brandul său personal a fost lansat încă acum doi ani, însă la Singapore, bomboanele au fost lansate abia zilele trecute.

Marca lansată de Maria Sharapova se numește „Sugarpova” și a fost lansată zilele trecute în Singapore, la centrul comercial Robinsons The Heeren. În cadrul lansării, clienții au făcut cozi întregi pentru a cumpăra bomboane marca „Sugarpova” și pentru a lua autografe de la celebra sportivă. 

În cadrul prezentării produselor sale, Sharapova a vorbit despre conceptul brandului său și a răspuns la mai multe întrebări venite din partea clienților care așteptau deschiderea magazinului.

Potrivit sportivei, lansarea liniei de caramele a avut loc în Singapore grație faptului că anume acolo, la 20 octombrie, va demara marele turneu WTA, în care va juca și Sharapova.

Potrivit ru.hellomagazine.com, ieri, Sharapova a organizat un eveniment caritabil în cadrul unui salon auto din Singapore. La eveniment au participat zeci de copii care s-au aventurat să improvizeze un joc de tenis cu rusoaica.

Nu în zadar vedeta a ales, pentru eveniment, o rochie lejeră, marca Chloe. Rochia de marcă a tenismanei a fost asociată cu o pereche de pantofi stiletto Kurt Geiger.

Sugarpova s-a lansat oficial încă din 2012, iar o parte din veniturile firmei merg spre fondurile organizației caritabile a Mariei Sharapova. 

Bomboanele Sugarpova, afacere în care tenismena a investit 500.000 de dolari, sunt disponibile în 12 sortimente cu arome diferite, au fost lansate pe piaţă anul trecut şi se vând foarte bine, chiar dacă preţul unei pungi este piperat: 5,99 dolari.

Foto: Gettyimages.com/Fotobank.com, redantler.com

Distribuie articolul: