Știați că uleiul de floarea-soarelui devine nociv atunci când îl folosiți la prăjit? Este științific demonstrat, uleiul de floarea-soarelui este recomandat de folosit doar în salate. Uleiul de măsline este cel mai potrivit pentru prăjirea bucatelor. Află din acest material de ce. Uleiul de măsline este sănătos pentru prăjit, fiindcă are punct de ardere la aproximativ 250 de grade Celsius. În timpul procesului de prăjire, uleiul de măsline formează o crustă pe suprafaţa mâncării, astfel împiedică pătrunderea substanţelor nocive generate de procesul prăjirii şi îmbunătăţeşte savoarea mâncării. 

Uleiul de măsline te apără de infecţii şi ajută la regenerarea ţesuturilor. Prin faptul că favorizează digestia, ajută la absorţia elementelor nutritive, în special a vitaminelor şi sărurilor minerale. Și lista de avantaje continuă cu : scade riscul de apariţie a bolilor cardiovasculare, normalizează tensiunea arterială, combate constipaţia, conţine antioxidanţi care ţin stresul sub control, previne apariţia cancerului de sân prin inhibarea unor gene, acţionează similar unui analgezic.

Ți se pare puțin? Zici că prețul e prea mare în comparație cu cel al uleiului de floarea-soarelui? Te îndemnăm totuși să te gândești mai mult la sănătatea ta! În plus, nu uita că uleiul de măsline poate fi utilizat și în scopuri cosmetilogice. Este un bun demachiant și reușește perfect să îți hidrateze față, dar și să dea luci părului tău. 

Te mai gândești? Ce alegi? 

Distribuie articolul: