Asistăm tot mai des la campanii sociale dedicate promovării formelor voluptoase în special și a modelelor plus-size în general. O campanie anti-Victoria's Secret au lansat, zilele trecute, două branduri producătoare de lenjerie intimă pentru femei cu forme generoase. Ce acuzații aduc acestea, vedeți mai jos.

Una dintre companiile care s-a înarmat cu reclame anti-Victoria’s Secret este Curvy Kate – un brand britanic, recunoscut pentru lenjeria sa de dimensiuni accesibile și pentru femeile cu bust generos. Modelele durdulii, angajate de această marcă, s-au filmat pentru o reclamă print, în semn de protest față de formele promovate de către brandul Victoria’s Secret. Lenjeria a cestui brand, după cum se știe, poate fi purtată doar de către femei cu forme trase ca prin inel.

Noi credem cu adevărat că nu există un singur tip de perfecțiune. Femeile din campania „Victoria’s Secret sunt frumoase, dar noi credem că fiecare femeie este frumoasă în felul ei și trebuie să fie reprezentată echitabil în mass-media”, spune PR & Marketing managerul Curvy Kate, Chantelle Crabb, pentru revista britanică Glamour.

Marca Curvy Kate este indignată de campania „Perfect Body” (Corp Perfect), a brandului Victoria’s Secret, care a demarat în luna noiembrie a anului trecut. În concepția acestui brand, perfecțiunea fizică este dictată de un singur standard: suplețea. Pentru că a atras un val de critici, sloganul campaniei a fost schimbat în: „A Body for Every Body” (Un corp pentru fiecare).

Așa arăta reclama din campania Victoria’s Secret:

plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-8

foto: Victoria’s Secret

 

Așa arată reclama de protest, a modelelor plus-size, îmbrăcate în lenjerie Curvy Kate.

O campanie similară a fost lansată zilele trecute și de către brandul de lenjerie intimă Lane Bryant. Pentru a le arăta celor de la Victoria’s Secret cum arată formele femeilor reale, dar și că orice femeie, indiferent de forme, poate fi senzuală, Lane Bryant a angajat câteva modele celebre plus-size, care au acceptat să promoveze lenjeria de mărimi mari și foarte mari. Printre aceste modele, se numără Ashley Graham, Marquita Pring, Candice Huffine, Justine Legault, Elly Mayday ș.a.

Sloganul campaniei este destul de ofensiv: „#ImNoAngel” (Eu nu sunt înger), făcând aluzie la îngerașii brandului Victoria’s Secret, care se laudă cu forme extrem de suple.

„Campania noastră vine să le ajute pe femei să se iubească. Suntem absolut siguri că fiecare femeie este sexy, de aceea vrem să-i accentuăm această senzualitate”, declară președintele mărcii Lane Bryant.

Distribuie articolul: