Instagram nu mai este demult ceea ce era inițial. Oamenii nu mai fac postări care ar trăda ce fac în clipa respectivă sau care ar prezenta un peisaj rupt din poveste. Instagram a devenit o platformă activă pentru publicitate. Specialiștii în marketing înțeleg puterea rețelelor sociale și a influenței pe care o au vedetele asupra opiniei publice, așa că le plătesc pentru o postare nevinovată ca să obțină reclamă la un produs. 

 

Celebritățile din Rusia nu câștigă deloc rău din „plasarea de produs”. Cu siguranță nu o depășesc pe Kim Kardashian la încasări, dar nici nu se pot plânge că trăiesc rău.

Xenia Borodina, cu 4 milioane de urmăritori, își permite să ceară în jur de 2100 de euro, echivalentul a 150 mii de ruble, pentru o postare.

1485563276-62bf1edb36141f114521ec4bb4175579-688x686

Tot atât încasează Victoria Bonea, care are 3,5 milioane de urmăritori. Ksenia Sobchak poate încasa și 200 de mii ruble pentru o postare în care face reclamă la un produs, ceea ce înseamnă aproape 2900 euro. Olga Buzova câștigă mai modest – 100 mii de ruble, adică puțin peste 1400 euro. Incredibil, dar și fosta vedetă Dom 2, Aliona Vodonaeva, face bani pe plasare de produs. Și ea ridică onorarii de 100 mii de ruble deși are „doar” o jumătate de milion de urmăritori. La final, precizăm doar că faimoasa Kim Kardashian câștigă din aceeași activitate 10 mii de dolari pentru o singură postare.

11850060_430241153835323_1098422362_n-688x688

Sursa: interesnoznat.com