Dăm start rubricii „Pastila de copywriting” – așa i-am spus noi și sperăm tare mult să învățam alături de Adriana Arnăut să scriem corect, să vindem produse și servicii ca la carte, să ne putem exprima laconic ideile!

„Mai știi acel moment când ai vrut să scrii un mesaj de dragoste, dar nu știai cum să te exprimi că să îți impreisonezi alesul sau aleasă? Ei bine, dacă știai de copywriting atunci, ți-ar fi fost mult mai ușor.
Salutare! Sunt Adriana Arnăut și azi vom vorbi despre cum te ajută copywriting-ul în viață!

Dacă crezi că nu știi ce înseamnă copywriting sau că nu l-ai practicat niciodată, realitatea e altă!

Copywriting-ul are scopul de a vinde. Orice – o idee, o convingere, un serviciu, un produs, imaginea unei persoane publice, un brand, etc. Noi toți avem experiență în copywriting. De fiecare data când scrieți ceva, începând cu un mesaj, o scrisoare, o postare pe rețelele de socializare, un email, un text pentru publicitatea, descrierea unui produs, orice – faceți copywriting.

De ce? Pentru că în momentul când creați acest text, aveți scopul de a face publicul vostru țintă, fie că este o persoană definită sau un grup de oameni necunoscuți, să citească acel text și să se conecteze la mesajul acestuia.

Asta implică străduința voastră de a scrie cât mai clar mesajul dat, de a-l structură corect și de a aplică după caz tehnici de persuasiune în cadrul textului.

Acest proces poate deveni mult mai simplu dacă cunoașteți câteva noțiuni de bază din copywriting, tehnici și formule, care va salvează atunci când aveți ceva important de spus, dar nu știți de unde să începeți.”