Noile tehnologii au transformat femeile britanice în niște cumpărătoare care ajung la extreme, făcând cumpărături atunci când sunt la sala de sport, conferință sau chiar nuntă, scrie Daily Mail. Un nou studiu realizat de Very.co.uk a arătat că datorită numărului tot mai mare de telefoane şi tablete cu conxiune la internet, femeile au început să ceară pe rețelele de socializare de la prieteni pentru a le ajuta să decidă ce să cumpere.

În mediul online au fost intervievate 1.000 de femei, 37% dintre ele au spus că fac cumpărături în timp ce stau în pat, celelalte 37% au dezvăluit că de multe ori cumpără produse online, atunci când sunt la serviciu și ar trebui să muncească. Celelalte au spus că au făcut cumpărături online în sectret atunci când au fost la nunta unui prieten.

Multe dintre femeile intervievate cu vârsta sub 25 de aniadmis au spus că utilizează rețelele de socializare pentru a obţine feedback de la prietenii lor, care decid să facă o achiziţie.
Echivalentul a 8,6 milioane de femei din Marea Britanie (47%) au împărtăşit că au fost rochii care le-au văzut pe site-urile de socializare cum ar fi Facebook, Twitter şi le-au procurat. Cel mai mare număr de cumpărătorii online sunt în Londra, circa 55%.

Tu cum preferi să îți faci cumpărăturile?

Distribuie articolul: