Și pentru că din vară pregătești sania pentru iarnă, așa vei proceda și cu corpul tău – îl vei pregăti de pe acum pentru sezonul estival. Îți prezentăm o listă de alimente care te va ajuta să-ți alungi senzația de foame pentru a te menține în formă. Vezi care sunt acestea.

Nutriționiștii susțin că următoarele alimente: ouăle, ciocolata neagră, brânza, laptele, portocalele şi cartofii creează organismului senzaţia de saţietate pentru o perioadă mai lungă, fapt pentru care le vom consuma în cantități mici și cât mai des pentru a reduce senzația de foame.

Operaţiunea „corp pentru plajă” deja trebuie să înceapă, nu a mai rămas mult timp până vei sta pe o plajă și te vei bucura de mult soare. Dar, pentru a ajunge acolo, mai ai un pic de lucrat; și anume – asupra formelor corpului tău. Odată aleasă soluţia unei cure de slăbire, apar şi restricţiile şi asta pentru că suntem tentaţi să mâncăm mai mult, date fiind ispitele. Astfel, potrivit specialiştilor, un lucru esenţial într-o dietă este păstrarea senzaţiei de saţietate pentru mai mult timp. În acest fel, numărul kilocaloriilor se reduce, subli­niază nutri­ţioniştii. Potrivit health.com, există câteva alimente care ajută organismul să se simtă sătul pentru o perioadă mai lungă.

Ouăle au un conţinut scăzut de calorii şi potrivit medicului nutriţio­nist Mihaela Bilic, un ou are maximum 80 de kilocalorii. Acest aliment este nutri­tiv, bogat în proteine şi are capacitatea de a oferi rapid senzaţia de saţietate. Nutriţioniştii recomandă la micul dejun un ou, aliment care va diminua pofta de mâncare pe parcursul zilei. Persoanele care nu au alte afecţiuni cronice este indicat să mănânce mai mult de patru ouă pe săptămână. Persoanele cu afecţiuni trebuie să urmeze sfatul medicului, pentru a nu agrava boala, spune dr. Bilic.

Ciocolata neagră conţine diferiţi compuşi care încetinesc digestia, iar senzaţia de foame va fi întârziată. Nutri­ţioniştii precizează că aceasta are un conţinut ridicat de calorii, astfel că 28 de grame de ciocolată conţin până la 170 de kilocalorii. Deci, se recomandă o singură tabletă atunci când organismul cere de mâncare. Mai mult, ciocolata neagră este amăruie şi taie pofta pentru mâncăruri dulci, sărate sau grase. Ceea ce te va ajuta foarte mult în dieta ta.

Brânza de capră sau feta creează rapid senzaţia de saţietate şi ajută la arderea grăsimilor, spun nutriţioniştii. Caşcavalul, parmezanul şi telemeaua au un conţinut caloric ridicat, subliniază dr. Bilic. În plus, specialiştii adaugă că brânza proaspătă de capră şi cea de tip feta conţin acid linoleic, care ajută organismul să se simtă sătul pentru o perioadă lungă de timp.

De asemenea, laptele este şi el con­si­derat un aliment esenţial atunci când vrem să scăpăm de kilogramele în exces. Potrivit experţilor, proteinele din lapte, cum ar fi cazeina, te pot face să te simţi mai sătul decât băuturile dulci. În plus, şi acesta conţine acid linoleic conjugat.

Portocala este unul dintre cele mai săţioase fructe. Citricele ajută la accelerarea metabolismului, mai ales în timpul regimurilor alimentare. Nutriţioniştii spun că fructul are un conţinut bogat de vitamina C, element esenţial atunci când vrem să slăbim.

Cartofii conţin 85 de kilocalorii la suta de grame, precizează medicii nutriţionişti. Amidonul conţinut în cartofi este un carbohidrat complex a cărui digerare eliberează lent glucide din organism, care nu vor duce la o creştere abruptă a glicemiei. Nutriţioniştii spun că un avantaj al acestui aliment este faptul că reprezintă o sursă de energie şi favorizează prelungirea senzaţiei de saţietate. De asemenea, un cartof asigură 12 la sută din necesarul zilnic recomandat de fibre, care au proprietatea de a accelera tranzitul intestinal lent.

Sursa: frunza-verde.ro 

Sursa foto:prskalica.comen.wikipedia.orgpcwalls.netabundantharvestkitchen.com