Tânărul designer Evgheni Hudorojcov nu încetează să ne uimească prin imaginația, hărnicia și reușitele sale. La cea mai recentă prezentare a colecțiilor industriei textile de la Chișinău, EHO a lansat prima linie de rochii mass-market, pentru iarna 2014. Rochiile sunt destinate femeilor puternice și care pot să-și impună propriul statut.

Noua colecție este o experiență absolut inedită pentru designerul Evgheni Hudorojcov, dat fiind caracterul acesteia, stofele utilizate dar și factura sa – rochii de tip mass market. Linia de rochii este o ediție limitată, cu titlul “W” (Valuable Victory), concepută pentru iarna 2014. “Este o colecție dură, agresivă și senzuală, puternică și lină, calmă și plină de statut. Am emoții mari pentru că e prima experiență de colecție port uzual”, a declarat pentru revista noastră tânărul designer.

EHO, mass market edition

Dacă până acum EHO ne-a obișnuit cu rochii elegante, de seară, cu trenă și dantele, de această dată pielea, țesăturile dure și croielile în linii fixe sunt cele care definesc ținutele noi, gata să-și găsească stăpânele după mărimea potrivită. Lansarea a avut loc sâmbătă în cadrul Moldova Fashion Expo, parte din Campania “Din Inima”, Branduri de Moldova. Mai multe poze de la lansare puteți vedea în Galeria UNIMEDIA.

EHO, Mass Market edition

Evgheni Hudorojcov este iarăși în așteptarea susținerii voastre pentru a reprezenta Moldova la un mare eveniment de Fashion, care se va desfășura în Las Vegas. Dă un Share la poza de participare a brand-ului EHO pentru acest concurs și poți contribui la promovarea rochiilor marca EHO by Evgheni Hudorojcov în toată lumea.

Foto: Igor Vrabie

P